سیدمرتضی طاهری، پیشکسوت گویندگی خبر به جام‌جم گفت: از سال 58 فعالیت خود را به عنوان گوینده خبر و مجری رادیو در مراکز گرگان و ساری آغاز کردم. از سال 1366 به تهران آمده و تا امروز توفیق خدمتگزاری به هموطنان عزیز در بخش خبر ورزشی را دارم.
کد خبر: ۸۶۱۲۸۲
کار رادیو کار دل است

تجربه بین‌المللی

طاهری با اشاره به این که از ابتدای راه‌اندازی رادیو پیام، با این رادیو همکاری داشته است، افزود: سال‌ها در کسوت سردبیری و گویندگی در استودیوهای مختلف خبر، تجربه اجرای تلویزیونی، رادیویی و حتی در شبکه جهانی جام‌جم تجربه بین‌المللی داشته‌ام، اما تنها رادیو بود که توانست دل مرا با خود نگه دارد و برای من لذتبخش باشد.

صدای خاص

این کهنه صدای رادیو گفت: کار در رادیو بسیار سخت‌تر از تلویزیون است چراکه مخاطب تمام حواسش در یک حس، آن هم شنوایی متمرکز می‌شود و گوینده باید برای او تصویرسازی کند، اما در تلویزیون جلوه‌های بصری زیادی به کمک گوینده می‌آید تا مخاطب بهتر و آسان‌تر با بخش خبری همراه شود.

طاهری تصریح کرد: گویندگان رادیو الزاما حجم و رنگ صدای خاصی دارند. گویندگان رادیو باید برای خود برنامه منظم مطالعاتی داشته باشند تا از سطح سواد و معلومات بالاتری نسبت به جامعه برخوردار باشند و الا مخاطب تشخیص می‌دهد و با گوینده کم‌انگیزه و کم‌مطالعه همراه نمی‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها