با فرا رسیدن اربعین سرور و سالار شهیدان شبکه شما با تهیه و پخش ویژه برنامه هایی با عزاداران حسینی همنوا می شود.
کد خبر: ۸۶۰۹۳۴
ویژه‌ برنامه‌های اربعین از قاب شبکه شما

شبکه شما با تدارک ویژه برنامه های «اخلع نعلیک»، «زلال جاری آب»، «بر سوگ نشینان»، «خاتم شیراز» و پخش زنده پیاده روی عزاداران حسینی اربعین از مرزهای شلمچه، چزابه و ایلام با سوگواران چهلمین روز شهادت حضرت اباعبدالله (ع) همراه می شود.

مستند «اخلع نعلیک» ساخته عقیل نواصر به مدت 20دقیقه، چهارشنبه 11 آذر ساعت 16:30 به روی آنتن می رود.

در این مستند حرکت زائران با پای پیاده به سمت کربلای معلی به تصویر کشیده شده است، منحصر بودن سوژه و مهم‌ بودن مضمون آن در حرکت زوار در عتبات عالیات از ویژگی‌های برجسته این مستند است.

مستند «اخلع نعلیک» برنده مقام دوم در جشنواره سوگواره لحظه های عاشورایی و دیپلم افتخار از مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی شده است.

برقراری ارتباط مستقیم با مراکز ایلام (مرز مهران)، خوزستان (مرز چزابه)، آبادان (مرز شلمچه)، برای پوشش تصویری از حال و هوای مراسم پیاده روی و گفت و گو با زائران و عزاداران اربعین حسینی از دیگر برنامه های شبکه شماست که از سه شنبه10 آذر هر روز در ساعت های 12، 15:40و 17:20 از قاب شیشه ای مخاطبان را با پای دلشان به آن حال و هوا خواهند برد.

به تصویر کشیدن مراسم عزاداری اربعین در ارتباط مستقیم با مراکز استانهای مختلف کشور همچون گیلان، اصفهان، خراسان، خوزستان، قم و ... ، از جمله برنامه های ویژه روز اربعین شبکه شماست.

«زلال جاری آب»، «شرح مدح»، «ضریح»، «روایت عشق»، «نذری»، «رد پای گل سرخ» عناوین مستندهای ویژه ایام اربعین است که روی آنتن می رود. پخش کلیپ «پای دل» از دیگر تدارک شبکه است.

فیلم تلویزیونی «خاتم شیراز» به کارگردانی ایمان افشاریان و تهیه کنندگی مصطفی علمی فر، چهارشنبه ساعت 13:30 از شبکه شما پخش می شود. این فیلم که روایت گر زندگی پیرمرد خاتم کاری است که تلاش می کند صندوق خاتمی را که باید در عتبات عالیات نصب شود، خود بسازد، اما کهولت سن و بیماری ریوی او را امان نمی دهد و...

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مهدی فقیه، زهرا سعیدی، احمد علامه، سوره شرحی، مسعود شریف و سلمان فرخنده دراین فیلم از تولیدات صداوسیمای مرکز فارس نقش آفرینی کرده اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها