شبکه یک در اربعین حسینی پخش می کند

تصاویر عزاداری ها از کربلا و شهرهای ایران

شبکه یک سیما در شب و روز اربعین مراسم عزاداری عاشقان حسینی را از کربلا و شهرهای مختلف ایران اسلامی بصورت زنده پخش خواهد کرد.
کد خبر: ۸۶۰۵۸۱
تصاویر عزاداری ها از کربلا و شهرهای ایران

از روز دوشنبه (9آذر) تا روز اربعین (چهارشنبه 11آذر) برنامه «آفتاب شرقی» بصورت زنده از جوار حرم مطهر امام حسین (ع) پخش می شود و هر روز ساعت 17 و قبل از خبر ساعت 21، تصاویر حضور میلیونی عزادارن حسینی در مسیر راهپیمایی اربعین از قاب شیشه ای شبکه روی آنتن خواهد رفت.

ویژه برنامه زنده اربعین در روز چهارشنبه از ساعت 10 صبح تا 14 و از ساعت 17 تا 19 با پخش عزاداری عاشقان حسینی در سراسر کشور و کربلا پخش می شود.

مخاطبان می توانند ویژه برنامه «آفتاب در مصاف» با موضوع بازنگری رویدادهای کربلا و عبرتهای این واقعه برای مردم این عصر، را در سه قسمت 45دقیقه ای از سه شنبه تا پنجشنبه هر شب ساعت 20 مشاهده کنند.

سخنرانی حجت الاسلام عالی درباره سیره امام حسین (ع) نیز که از امروز پخش آن آغاز شده است تا پایان ماه صفر هر روز ساعت 8 صبح پخش می شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مستندهای «این شرح بی نهایت» با موضوع پیاده روی زائران بسوی حرم مطهر امام حسین (ع) هر روز ساعت 15:45، «روز الست» و «ثارالله» با موضوع شناخت قیام امام حسین (ع) دوشنبه و چهارشنبه ساعت 23:10 به مناسبت اربعین حسینی روی آنتن می رود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها