معاون سیمای رسانه ملی به همراه جمعی از مدیران سیما در دیدارهای جداگانه ای از نادر طالب زاده مجری و کارگردان برنامه «راز» و فرج الله سلحشور کارگردان سینما و تلویزیون عیادت کرد.
کد خبر: ۸۶۰۲۸۰
عیادت مدیران سیما از طالب‌زاده و سلحشور

معاون سیمای رسانه ملی نخست به عیادت نادر طالب زاده در بیمارستان بقیه الله الاعظم (عج) رفت و از نزدیک در جریان روند بیماری وی قرار گرفت.

وی همچنین از فرج الله سلحشور در منزلش عیادت کرد و گفت: طالب زاده و سلحشور از نظر کاری شباهت های زیادی به هم دارند با این تفاوت که طالب زاده در مستندسازی و سلحشور در ساخت سریال قوی تر است.

علی اصغر پور محمدی افزود: وظیفه ما بود که زودتر به عیادت این دو هنرمند بیاییم، زیرا هر دو از هنرمندان متعهد و متخصص ما هستند.

وی ادامه داد: ابتدا قرار بود همه مدیران و معاونان سیما به دیدار این دو هنرمند بیایند که به علت درگیر بودن آنها با برنامه های اربعین این امکان فراهم نشد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، معاون سیمای رسانه ملی گفت: فرج الله سلحشور تصمیم داشت که سریال «حضرت موسی(ع)» را کلید بزند و فیلمنامه اش را هم کامل کرد اما هم سازمان بودجه نداشت و هم خودش بیمار شد.

وی افزود: امیدوارم تلویزیون از لحاظ مالی تقویت شود و این کارگردان بتواند سریالش را کلید بزند.

پور محمدی گفت: از مردم می خواهم در این شب های عزیز این دو هنرمند را دعا کنند تا خداوند شفای عاجل به آنها عنایت فرماید و جامعه هنری بتواند از وجودشان استفاده کند.

در این دیدارها رضا پورحسین قائم مقام معاون سیما، محمدرضا جعفری جلوه مدیر شبکه دو سیما و محمودرضا تخشید مدیرکل امور نمایش سیما حضور داشتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها