مستند نمایشی «نزدیک غیرممکن» به تهیه‌کنندگی آرزو ابوحمزه برای پخش از آنتن شبکه دو تهیه می شود.
کد خبر: ۸۵۹۱۹۲
«نزدیک غیرممکن» در شبکه دو کلید خورد

به گزارش جام جم سیما به نقل از روابط عمومی شبکه دو، این مستند نمایشی به سفارش گروه خانواده و فرهنگ و با مشارکت ستاد مبارزه با مواد مخدر در 52 قسمت 25 دقیقه‌ای تولید می‌شود.

«نزدیک غیرممکن» با بازی مهدی صبایی، سمانه پاک‌دل، مینا دلشاد، علی ابوالحسنی، به موضوع پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر می‌پردازد و سعی دارد نقش خانواده در گرایش و عدم گرایش افراد به مصرف مخدر را بررسی کند.

این برنامه تلویزیونی بر اساس داستان‌های واقعی ساخته می‌شود و برای نوشتن فیلم‌نامه آن بیش از سه ماه تحقیقات میدانی انجام‌ شده است.

20 درصد از کار تصویربرداری «نزدیک غیرممکن» انجام‌شده و گروه تولید پس از پایان تصویربرداری بخش‌های نمایشی سراغ آیتم‌های مستند این برنامه تلویزیونی می‌روند.

ماجرای «نزدیک غیرممکن» ازاین‌قرار است که یک تهیه‌کننده قصد دارد برنامه‌ای درباره پیش‌گیری از اعتیاد بسازد، او از دو بازیگر چهره دعوت می‌کند تا او را در تولید برنامه‌اش همراهی کنند، خانم و آقای هنرمند پس از پذیرفتن این کار با وقایعی روبه‌رو می‌شوند که با موضوع برنامه ارتباط مستقیم دارد؛ موضوعاتی که درواقع مستند بازسازی موقعیت‌های بحران‌زا برای افرادی است که در معرض اعتیاد قرار می‌گیرند.

فرشاد ارج، کارگردانی این مستند نمایشی را بر عهده دارد.

-

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها