کادیلاک اسکلید سفید مدل ۲۰۰۳ که در فیلمبرداری سریال مشهور «سوپرانوها» برای شبکه «اچ‌بی‌او» استفاده شده بود به فروش رفت.
کد خبر: ۸۵۸۹۵۷
کادیلاک «سوپرانوها» فروخته شد

به گزارش جام جم سیما به نقل از مهر، ماشینی که توسط «تونی سوپرانو» رییس مافیای خیالی استفاده می‌شد در یک مراسم حراجی از اقلام محبوب بود و به مبلغی نزدیک به ۱۲۰ هزار دلار فروخته شد.

حراجی «آر‌آر» شهر بوستون می‌گوید این کادیلاک اسکلید سفید مدل ۲۰۰۳ که در فیلمبرداری سه فصل آخر سریال محبوب «سوپرانوها» محصول شبکه «اچ‌بی‌او» مورد استفاده قرار گرفته بود، روز جمعه به فروش رفته است.

این ماشین برای بعضی از صحنه‌های اکشن سریال و همچنین صحنه‌های خارجی با حضور شخصیت‌ هایی از جمله خود «تونی سوپرانو» با نقش‌آفرینی «جیمز گندولفینی» مورد استفاده قرار گرفته بود. این بازیگر فقید، سه قسمت از داخل اسکلید را امضا کرده بود.

رابرت لیوینگستون، معاون اجرایی حراجی آر‌آر این کادیلاک را «یک وسیله فورا شناخته‌ شده» این سریال محبوب خواند. اطلاعاتی درباره خریدار ماشین که ۱۱۹.۷۸۰ دلار برای آن پرداخت کرد منتشر نشد. یک ماشین شورلت «ساب‌اربن» مدل ۱۹۹۹ که در چهار فصل اول سریال مورد استفاده قرار گرفته بود هم پیش از این به مبلغ ۱۱۰ هزار دلار به فروش رفته بود.

«سوپرانوها» سریال تلویزیونی آمریکایی در ژانر درام و مافیایی ‌است. داستان فیلم مربوط به خانواده مافیایی آنتونی سوپرانو، رییس مافیایی خیالی در شهرهای نیوجرسی و نیویورک است.

این مجموعه تلویزیونی ساخته «دیوید چیس» است و موفق به دریافت جایزه گلدن گلاب، ادگار اوارد و پی بادی شد.

بازیگر نقش اصلی «آنتونی سوپرانو» هنرپیشه «جیمز گاندولفینی» در سال ۲۰۱۳ بر اثر سکته قلبی در گذشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها