گزارش جام‌جم از پشت‌صحنه سریال «دوردست‌ها» که از شبکه یک پخش خواهد شد

دانیال حکیمی کارخانه‌دار می‌شود

تصویر‌برداری سریال «دوردست‌ها» همچنان ادامه داشته و به احتمال زیاد اوایل دی ماه از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.
کد خبر: ۸۵۰۳۲۷
تصویر‌برداری سریال «دوردست‌ها» ادامه دارد

به گزارش جام جم سیما ، تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی «دوردست‌ها» در خصوص مراحل پیشرفت کار در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: همچنان مشغول تصویر‌برداری هستیم. تا به حال 38 الی 40 درصد از کار جلو رفته است و در هفته پایانی تصویر‌برداری، در خانه «رباب» که نقش او را فاطمه گودرزی ایفا می‌کند، به سر می‌بریم.

فریبا توکلی افزود: بعد از اتمام کار در این مرحله وارد لوکیشن منزل «رسول مستوفی» می‌شویم که دانیال حکیمی آن نقش را ایفا می‌کند.

وی اظهار داشت: تدوین «دوردست‌ها» به طور همزمان انجام می‌شود. موسیقی این کار را نیز پیروز ارجمند بر عهده دارد. هنوز مشخص نیست که تیتراژ این سریال با صدای خواننده همراه باشد یا نه. ما تصمیم‌گیری درباره این موضوع را بر عهده پیروز ارجمند گذاشته‌ایم و اوست که تشخیص می‌دهد کار بی‌کلام باشد یا با صدای خواننده.

تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی «دوردست‌ها» افزود: هدف و رویکرد اصلی مجموعه «دوردست‌ها» این است که مردم با دقت بیشتری به اطراف خود نگریسته و در انجام کار‌های خود مسئولیت‌پذیر باشند. سعی کنند به دنبال خوشبختی‌ های دور از دسترس نبوده و به فرصت‌های نزدیک به خودشان اهمیت دهند و قدر یکدیگر و موقعیت‌های خود را بدانند.

وی خاطرنشان کرد: این کار با مشارکت سازمان استاندارد تولید می‌شود. موضوعی که در آن مدنظر است ترویج حس مسئولیت‌پذیری و سلامت جسم و روان مردم است بنابراین طرح داستان نیز به همین سمت هدایت می‌شود.

تهیه‌کننده سریال دوردست‌ها در مورد جذب مخاطبان و استقبال آن‌ها گفت: با توجه به تلاش‌های کل گروه و متنی که در حال بازنویسی است، همچنین تلاش‌های مدیران گروه و شبکه یک سیما حساسیت‌های کار بالا می‌رود. اما این عزیزان کمک‌های زیادی کرده‌اند. جواد ارشاد نیز ارتباط خوبی را با عوامل برقرار کرده. ما سعی کرده‌ایم کاری را ارائه دهیم که از جنس خود مردم و ملموس بوده و آن‌ها می‌توانند با آن همذات‌پنداری کنند. «دوردست‌ها» می‌تواند مردم را به خوبی جذب کند.

وی اظهار داشت: زمان پخش این مجموعه به احتمال زیاد اوایل دی ماه خواهد بود. البته اگر کار ما به موقع آماده شود. مجموعه «دوردست‌ها» برای گروه فیلم و سریال شبکه یک است. به احتمال زیاد به صورت شبانه پخش خواهد شد.

توکلی در پایان خاطرنشان کرد: به هر حال تمام تلاش خود را برای ارائه یک کار با کیفیت به کار گرفته‌ایم. ما با دو دوربین و صدابرداری همزمان کار را انجام می‌دهیم. کارگردان و مدیر تصویر‌برداری وسواس زیادی برای ارائه با کیفیت جزئیات کار دارند. نکته‌ای که بسیار مهم است احترام به شعور و هوش مردم و مخاطبان است. داستان این مجموعه چالش‌های بسیاری دارد، بنابراین مردم باید آن را دنبال کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها