رئیس رسانه ملی در بازدید از خبرگزاری صدا و سیما گفت: مقابله با جنگ نرم برنامه ریزی شده دشمن جزء مسئولیت های قطعی رسانه ملی است و در این خصوص به دلیل اینکه با افکار عمومی سر و کار داریم باید آگاهی بخشی کنیم.
کد خبر: ۸۴۸۵۶۷
مقابله با جنگ نرم مسئولیت قطعی ماست

به گزارش جام جم سیما ، محمد سرافراز در حاشیه بازدید از خبرگزاری صدا و سیما در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار این خبرگزاری درباره دیدار مدیران رسانه ملی با مقام معظم رهبری و تاکید ایشان بر لزوم برنامه ریزی صدا و سیما برای مقابله با جنگ نرم گفت: در این زمینه در حال حاضر مشغول تبادل نظر با مدیران ارشد سازمان و کارشناسان بیرون از سازمان و برنامه ریزی برای شناخت محیط پیرامونی داخل و خارج کشور هستیم.

لزوم برنامه ریزی برای عرصه جنگ نرم

وی با تاکید بر لزوم برنامه ریزی برای عرصه جنگ نرم ادامه داد: مقابله با جنگ نرم دشمن جزء مسئولیت های قطعی رسانه ملی است و با توجه به اینکه ما با افکار عمومی سروکار داریم باید آگاهی بخشی کنیم.

سرافراز با بیان اینکه رسانه ملی باید در مسائل مختلف فرهنگی کشور حرف برای گفتن داشته باشد، افزود: سازمان صدا و سیما در همه امور از جمله مسائل اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و داخلی و خارجی مسئولیت دارد.

تولیدات خبری بیشتر و حرفه ای

وی در پاسخ به این سئوال که به نظر شما خبرگزاری تازه تاسیس صدا و سیما تاکنون چقدر موفق بوده است، گفت: فکر می کنم این خبرگزاری در ابتدای راه است و تا همین مقدار هم که من دیدم و گزارش گرفتم خبرگزاری صدا و سیما باید به سمت تولیدات خبری بیشتر و حرفه ای در سطح داخل و خارج کشور پیش برود.

سرافراز با بیان اینکه محصولات و تولیدات خبرگزاری صدا و سیما باید قابل عرضه به همه جا باشد، افزود: خبرگزاری باید برای تمام مراکزی که نیاز به خبر دارند، محصولات و تولیدات خبری داشته باشد.

به سمت تولید خبرهای کوتاه و موثر بروید

رئیس رسانه ملی با اشاره به ویژگی بارز خبرگزاری صدا و سیما در مقایسه با سایر خبرگزاری ها گفت: به دلیل اینکه رادیویی و تلویزیونی هستیم و می‌توانیم تولیدات تصویری داشته باشیم باید این ویژگی را حفظ کنیم و از طریق خبرگزاری صدا و سیما خبرهای خیلی کوتاه و موثر تولید کنیم.

سرافراز همچنین درباره هدفش از بازدید امروز از خبرگزاری صدا و سیما تاکید کرد: برای آشنایی بیشتر و خسته نباشید به همکاران و پیدا کردن راه حل برای اینکه خبرگزاری به معنای واقعی در سطح داخلی و بین المللی داشته باشیم به اینجا آمده ام.

در حد مقدورات باید کمک کرد

وی در پایان با اشاره به کمبود امکانات خبرگزاری صدا و سیما گفت: درحد مقدورات باید کمک کرد تا ان شاءالله مشکلات حل شود.

رئیس رسانه ملی پیش از ظهر امروز از خبرگزاری تازه تاسیس صدا و سیما بازدید کرد و از نزدیک در جریان عملکرد همه بخش های آن قرار گرفت.

در این بازدید که جبلی معاون خبر رسانه ملی هم حضور داشت؛ آقای سرافراز از نزدیک در جریان عملکرد تحریریه های 5 گانه تولید اخبار و گزارش از جمله سیاسی، اجتماعی، اقتصادی ، علمی و فرهنگی و ورزشی اداره کل اخبار داخلی و سایر بخش ها قرار گرفت.

این دومین حضور آقای سرافراز در مجموعه های خبری سازمان صدا و سیما پس از عهده دار شدن ریاست رسانه ملی است؛ پیش از این آقای سرافراز از شبکه بین المللی خبر بازدید کرده بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها