مجموعه تلویزیونی «سرباز 57» از نمایش قیام 15 خرداد تا ترور دانشمندان هسته‌ای به‌کارگردانی سعید چاری تولید شده و قرار است که از شبکه دو سیما پخش شود.
کد خبر: ۸۴۸۲۴۱
از قیام 15 خرداد تا ترور دانشمندان هسته‌ای در سریال جدید تلویزیون

به گزارش جام جم سیما به نقل از تسنیم، مجموعه « سرباز 57 » به‌کارگردانی سعید چاری و تهیه کنندگی محمد آزادی مهربانی در 13 قسمت 30دقیقه‌ای آماده پخش از شبکه دو سیما شد.

مجموعه تلویزیونی «سرباز 57» که قرار است از شبکه دو سیما پخش شود به‌شکل مستند داستانی به بازسازی حوادث قیام 15 خرداد 42 و بازسازی عملیات های «خیبر»، «والفجر 8»، «کربلا 4» و حصر سوسنگرد و ترور دانشمندان هسته‌ای می‌پردازد.

بخشهای بازسازی به‌صورت داستانی تولید شده است و علاوه بر آن سردار جعفری، سردار آسوده، محمد جواد لاریجانی و تنی چند از فرماندهان و چهره‌های تأثیرگذار انقلاب و دفاع مقدس در این مجموعه حضور دارند.

در این مجموعه بازیگرانی مانند مهرداد فلاحتگر، ثنا صادقی، شراره رخام، حسن اسدی، امیر زریوند، مختار سایقی، سیاوش قاسمی، مرجان سپهری، آرش نوذری و ... ایفای نقش کردند و همچنین محمود یوسفی تیتراژ این مجموعه انقلابی را خوانده است.

برخی از عوامل این مجموعه عبارتند از: کارگردان: سعید چاری، تهیه کننده: محمد آزادی مهربانی، فیلمنامه: ثنا صادقی، مدیر تصویربرداری: امید رخ‌افروز و طراحی گریم کاظم شیرازی و پدرام زرگر.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها