تهیه‌کننده برنامه تلویزیونی «خندوانه» گفت: این برنامه با گروهی خلاق و نوآور پا به پای مردم توانست موفقیت را برای خود رقم بزند.
کد خبر: ۸۴۶۴۲۶
خندوانه پرقدرت‌تر از قبل برمی‌گردد

به گزارش جام جم سیما ، تهیه‌کننده برنامه تلویزیونی «خندوانه» در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص این برنامه گفت: از همان روزهای اول تمام دغدغه ما بر این بود که فرهنگ شادزیستن و خندیدن را بدون نیاز و احتیاج به هیچ چیزی در جامعه جا بیندازیم.

جواد فرحانی افزود: شاد بودن و خندیدن در زندگی نیاز به سخت گیری ندارد و باید برای زندگی شاد و پر نشاط تلاش کنیم، چون تمام این انرژی مثبت در جامعه و زندگی تاثیر گذار است.

وی در خصوص موفقیت «خندوانه» گفت: در برنامه‌ای که همه عوامل اصلی آن هر روز و هر شب در فکر نوآوری و خلاقیت در سری قسمت‌ها هستند و با جان و دل کار می‌کنند به حتم مسیر موفقیت را طی می‌کند و این روزهای آخر هم که خندوانه به اتمام رسید، شکر خدا بازخورد خوبی را از مردم گرفتیم و متوجه شدیم «خندوانه» تا به امروز تاثیر گذار بوده است.

تهیه‌کننده برنامه تلویزیونی «خندوانه» درباره تصمیمات سری سوم اظهار داشت: تا به امروز با سازمان صدا و سیما در گفتگو هستیم و هنوز شاکله اصلی ساختار فصل سوم مشخص نشده است و این نوید را می‌دهم که در قسمت سوم پرقدرت‌تر و با انرژی بیشتر مهمان خانه‌های مردم هستیم.

فرحانی با اشاره به تلاش‌های بی‌وقفه عوامل «خندوانه»، افزود: خندوانه تلاش و زحمت 118 نفر و 300 روز برنامه بوده و تمام سعی ما بر این بود که فرهنگ شاد زیستن را در جامعه رواج بدهیم و حالا که به خط پایان رسیده ناراحت کننده است اما شروع دوباره و حضور در بین مردم دلگرمم می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها