مشاور وزیر بهداشت با اشاره به برنامه خندوانه و ساختار متفاوت آن گفت: این برنامه مخاطبان زیادی را جذب کرده است و جزو برنامه‌های فاخر رسانه ملی محسوب می‌شود و بی‌تردید در ارتقای سلامت روان جامعه موثر خواهد بود.
کد خبر: ۸۴۶۱۵۵
خندوانه؛ برنامه‌ای در جهت ارتقای سلامت روان جامعه

به گزارش جام جم سیما به نقل از ایسنا، رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت با بیان این که نظر وزارت بهداشت در خصوص این برنامه مثبت است، گفت: خندوانه در طول زمان پخش خود در جذب مخاطب موفق بوده و در نشاط خانواده‌ها نقش خوبی ایفا کرده است.

دکتر عباس زارع‌نژاد با بیان این که وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تا کنون موضع‌گیری علیه این برنامه نداشته است، با اشاره به درج برخی اخبار مبنی بر تذکر وزارت بهداشت به این برنامه گفت: تا کنون هیچ نامه رسمی مبنی بر تذکر به صدا و سیما در خصوص این برنامه ارسال نشده است البته اگر بخشی از وزارتخانه چنین اقدامی کرده باشد، موضع رسمی وزارتخانه نیست.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تصریح کرد: آنچه در این برنامه در خصوص سوء تغذیه کودکان اعلام شده مربوط به اختلاف نظر آماری از سوی دو مرجع در کشور است که مسئولیت آن متوجه برنامه خندوانه نیست.

وی با اشاره به ویژگی‌ها و فواید این برنامه در سلامت جامعه گفت: خندوانه تاثیر مثبتی را در ارتقای سطح سلامت روانی جامعه داشته است.

زارع نژاد با اشاره به این که با نشاط بودن جامعه از شاخص‌های مهم سلامت روانی است که این برنامه به آن توجه زیادی دارد، افزود: وزارت بهداشت همواره قدردان عوامل پرتلاش این برنامه بوده و خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها