مدیرگروه فیلم و سریال شبکه اول سیمای جمهوری اسلامی ایران، اخبار مربوط به پخش سریال «شیوع» را از این شبکه تکذیب کرد.
کد خبر: ۸۴۶۰۵۲
پخش سریال شیوع از شبکه یک تکذیب شد

به گزارش جام جم سیما به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، به‌گفته رحمان سیفی آزاد، مجموعه تلویزیونی «شیوع» که در خبرها گفته می‌شود قرار است از شبکه یک سیما پخش شود، متعلق به این شبکه نیست و اصلا این طرح مراحل تصویب، نگارش فیلمنامه را نه در شبکه یک و نه در هیچ جای دیگر رسانه ملی نگذرانده است.

مدیر گروه فیلم و سریال شبکه یک افزود: بهتر بود عوامل تولید «شیوع» از ابتدا مراحل قانونی کار را مطابق با ضوابط صداوسیما می‌گذراندند، سپس اگر طرح پیشنهادی از نظر داستانی و محتوا در شبکه به تصویب رسید، ساخت و خبررسانی آن‌را آغاز کنند.

وی ادامه داد: تهیه‌کننده این طرح یک بار در نامه‌ای به مدیر شبکه یک سیما، طرح پیشنهای ساخت «شیوع» را ارائه داد که این طرح همان ابتدا در شبکه رد شد و ما هم به‌طور رسمی به عوامل تولید ابلاغ کردیم که این سریال به علت وجود برخی اشکالات اساسی، از نظر شبکه یک قابلیت ساخت ندارد، اما از آن زمان به بعد، ما دائم در خبرگزاری‌ها و رسانه های مختلف مشاهده می کنیم که از قول تهیه کنندگان سریال اعلام می شود مجموعه تلویزیونی «شیوع» برای شبکه یک در حال تولید است.

سیفی آزاد در پاسخ به این سوال که امکان دارد این سریال در اداره کل امور نمایش (سیما فیلم) به تصویب رسیده باشد، گفت: این سریال در هیچ بخش از رسانه ملی مراحل بررسی را طی نکرده و حتی سناریوی آن خوانده نشده و برای ساخت، کد تولید را هم دریافت نکرده است بنابراین هیچ یک از مراحل تصویب آن در صدا و سیما مصوب نیست و تهیه کننده، کارگردان و سایر عوامل تولید این مجموعه هم بدون هماهنگی با مجموعه صدا و سیما، اخبار غلط را منتشر می کنند.

تیم رسانه‌ای، این سریال روز گذشته خوش‌بینانه اعلام کرده بود قرار است این مجموعه 13 قسمتی آبان سال 94 از شبکه یک سیما پخش شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها