محمدباقر آقامیری، استاد پیشکسوت نگارگری و یکی از گنجینه‌های زنده بشری

نگارگری هنر اصیل ایران در دنیا شناخته می‌شود

پخش برنامه «بچه های مردم» از مهر ماه و همچنین حضور حسین شریعتمداری و صادق خرازی در برنامه «نگاه یک» دو خبر امروز از شبکه یک سیما هستند.
کد خبر: ۸۳۷۱۳۷
«بچه‌های مردم» از روزهای نوجوانی می‌گوید

برنامه «بچه های مردم» به تهیه کنندگی مجتبی احمدی که این روزها مراحل پیش تولید را پشت سر می گذارد اوایل مهرماه از این شبکه پخش خواهد شد.

این برنامه تلویزیونی که در فضایی شاد و مفرح به روزهای نوجوانی می پردازد از بخش های مختلفی از جمله نمایش، مسابقه، دیدار با نوجوانان نخبه، چهره های موفق ورزشی، هنری، فرهنگی و علمی با گذری بر دوران نوجوانی شان و پرداختن به دغدغه های این سن و سال حساس با نگاهی به نوجوانان در سراسر کشور تشکیل شده است.

«بچه های مردم» تصمیم دارد با نگاهی خودمانی تر از همیشه به بیان خواسته نوجوان در اجتماع، خانواده و... بپردازد.

«بچه های مردم» که این روزها مراحل ساخت دکور، موسیقی و تیتراژ را پشت سر می گذراند از پخش شبکه اول سیما روزهای زوج حوالی عصر به مدت یک ساعت روی آنتن می رود.

به گزارش مهر، موسسه فرهنگی حامی سیما مجری طرح این برنامه تلویزیونی است و میثم بیدقی، محیا اسناوندی، مهسا ایرانیان، سهیل بابایی بعنوان مجری و مجری- بازیگر جلوی دوربین «بچه های مردم» خواهند رفت.

طراح صحنه: مهدی راشدی، گروه ساخت تیتراژ: حسین تورنگ، مهدی جوزانی و محمدآقا میری، طراحی لوگو: مهران الماسی، مدیر تولید: مجتبی فرجی، تصویربردار پلی بک: محمد باریکانی و تدوین و گرافیک: محمد آقامیری از عوامل این پروژه هستند.

عوامل برنامه به همراه مجید هاشمی فرا مدیر پخش شبکه یک چند روز قبل در دیدار با محمد احسانی مدیر شبکه یک با تمهیدات وی در خصوص ساخت یک برنامه شاد و مفرح و البته موثر و آموزنده در حوزه نوجوان آشنا شدند.

محمد احسانی در خصوص برنامه «بچه های مردم» گفته است که به دنبال یک برنامه ماندگار در حوزه نوجوان هستیم تا بتوانیم با این گروه سنی حساس با زبان خودشان وارد گفتگو شویم و با تشکیل یک اتاق فکر، مسائل مبتلا به این گروه سنی را با زبان برنامه سازی به آنها ارائه دهیم.

حسین شریعتمداری و صادق خرازی امشب مهمان «نگاه یک» می شوند

برنامه «نگاه یک» امشب ساعت ۲۳ و پس از سریال شبانگاهی روی آنتن می رود، حسین شریعتمداری و صادق خرازی در این برنامه حضور دارند تا درباره فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در خصوص تلاش غرب برای نفوذ سیاسی و اقتصادی در کشور و چگونگی مقابله با آن با بینندگان گفتگو کنند.

برنامه «نگاه یک» به تهیه کنندگی حسن نهضت و اجرای مهدی مهدی قلی، حوالی ساعت ۲۳ از شبک یک سیما پخش خواهد

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها