در دیدار با مدیران خبر تلویزیون دولتی چین مطرح شد:

پرس‌تی‌وی الگوی مناسبی برای شبکه‌های خبری بین‌المللی است

پس از موفقیتی که پابلو ایلیگسیاس، مجری شبکه هیسپان تی وی، در صحنه سیاسی اسپانیا به دست آورد، اکنون جرمی کوربین، مجری سابق پرس تی وی، به رهبری حزب کارگر انگلیس رسید.
کد خبر: ۸۳۶۳۴۸
مجری پرس‌ تی‌وی رهبر حزب کارگر انگلیس شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، جرمی برنارد کوربین، از فعالان سیاسی انگلیس، که اخیرا موفق شد با 60 درصد آرا به رهبری حزب کارگر این کشور انتخاب شود در برنامه‌های مختلفی از شبکه پرس تی وی، کار اجرا، کارشناسی و نویسندگی را بر عهده داشته است.

وی در برنامه «forum» در شبکه پرس تی وی، به عنوان کارشناس، و در برنامه «comment» این شبکه، به عنوان مجری، مدت‌ها با شبکه پرس تی وی همکاری کرده است.

موضع‌گیری‌های سیاسی وی ضد حمایت‌های آمریکا از رژیم صهیونیستی و عضویت او در کمپین‌های حمایت از مردم فلسطین، خلع سلاح هسته‌ای و موسسه‌های ضد جنگ باعث شده در میان افکار عمومی وجهه مثبتی کسب کند.

وی بارها از طریق این شبکه عقاید و موضع‌گیری‌های خود را درباره موضوعات مذکور مطرح و با اقبال خوب مخاطبان پرس تی وی مواجه شده است.

از زمان ورود جرمی کوربین به رقابت‌های انتخابات درون حزبی در انگلیس، شبکه پرس تی وی چند برنامه در خصوص ابعاد مختلف فعالیت‌های وی تهیه کرده است که از آن جمله می‌توان به ویژه‌برنامه زنده «Labour Decides» که دو روز قبل از برگزاری انتخابات حزب کارگر در انگلیس در دفتر لندن صدا و سیما تهیه شد اشاره کرد.

وی همچنین در اول مرداد گذشته در برنامه «مونارکی» و 21 شهریور در برنامه «Debate» در شبکه پرس تی وی به اعلام مواضع خود ضد سیاست های جاری در حاکمیت انگلیس پرداخت.

این مجری سیاستمدار شبکه پرس تی وی اکنون با میزان رای بالایی که در حزب کارگر انگلیس به دست آورده است احتمالا نیم نگاهی نیز به جایگاه نخست وزیر انگلیس و خانه شماره 10 در لندن خواهد انداخت.

چندی قبل نیز پابلو ایلیگسیاس، مجری کارشناس برنامه «قلعه آپاچی‌ها»، موفق شد پس از سه سال اجرا در شبکه هیسپان تی‌وی و ارائه برنامه‌‌ای صادقانه و چالشی، نظر مخاطبان را چنان جلب کند که رقیب جدی شخصیت های برتر سیاسی سرزمین ماتادورها در انتخابات باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
آبان
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
۰
۰
فكر نمی كنم این آقا مجری پرس تی وی بوده باشه.... احتمالا میهمان برنامه بوده. چرا اینو میگم ؟؟ چون همونجوری كه ما شبكه های خبری انگلیس و بیگانه رو جاسوس میدونیم اونها هم همین نظر رو در مورد شبكه های ما دارند. پس لطفا اذهان عمومی رو به سمت دیگه معطوف نكنید. خیلی باورش سخته كه حتی مجری سابق شبكه پرس تی وی نماینده بشه. البته قانون جالبی دارن اونها اونم اینه كه اقلیت ها در مجلس اونها تا وقتی كه توان ایستادن دارند میتونند به سخنرانی در مجلس ادامه بدند یا یه چیزی تو همین مایه ها...
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها