مهران غفوریان و بیژن بنفشه خواه مجریان برنامه تلویزیونی «۳ شو» که جواد رضویان به زودی آن را برای شبکه سه جلوی دوربین می‌برد، می‌شوند.
کد خبر: ۸۳۴۷۳۰
جواد رضویان «۳شو» را می‌سازد

علیرضا نجف زاده مجری طرح برنامه تلویزیونی «۳ شو» درباره روند تولید این برنامه به مهر گفت: «۳ شو» به صورت ترکیبی پلاتو - نمایش به کارگردانی جواد رضویان و تهیه کنندگی علیرضا ابراهیمی دلیجانی برای شبکه سه تولید می شود و قصد داریم برای بخش نمایش در کنار بازیگران حرفه ای سینما و تلویزیون افرادی معرفی کنیم که تا به حال تجربه کار جدی در امر بازیگری نداشتند.

وی افزود: طی یک فراخوان از همه علاقمندان در سراسر کشور دعوت می کنیم که اگر می خواهند در این فرصت توانایی خود را محک بزنند شانس خود را امتحان کنند. همچنین علاقمندان به هنر موسیقی (خوانندگی و نوازندگی) و صداپیشگی می توانند در بخش استعدادیابی هنرشان را به نمایش گذارند به این صورت که می توانند هنرمندی خود را در زمینه های مذکور ضبط کرده و برای پخش به برنامه «۳شو» بفرستند.

نجف زاده گفت: علاوه بر تهیه کننده و کارگردان برنامه، من نیز به عنوان مجری طرح حضور خواهم داشت. همچنین جواد رضویان در کنار مهران غفوریان و بیژن بنفشه خواه مجریان «۳شو» هستند. دو بازیگر چهره هم در کنار افرادی که در این برنامه معرفی می شوند بخش نمایش را با رویکرد موضوعات اجتماعی تغذیه می کنند البته در نظر داشته باشیم این برنامه قرار نیست به صورت مسابقه باشد بلکه قصد داریم فضایی برای نشان دادن توانایی و استعداد جوانان فراهم کنیم. با اطلاع رسانی هایی که تا الان داشتیم با استقبال خوبی روبرو شدیم و طبق برنامه ریزی اواخر شهریورماه تولید را آغاز خواهیم کرد. برنامه تلویزیونی «۳شو» قرار است روزهای پنج شنبه و جمعه هر هفته از شبکه ۳ سیما روی آنتن برود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها