مهدی پاکدل گفت: امیدوارم مردم ایران و دیگر مخاطبان در خارج از مرزها از دیدن فیلم «محمد رسول الله» لذت ببرند.
کد خبر: ۸۳۲۵۳۸
بزرگترین نقش زندگی هنری من ابوطالب است

مهدی پاکدل بازیگر سینما و تئاتر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران در خصوص نقش خود در فیلم «محمد رسول الله» گفت: من نقش ابوطالب عموی پیامبر را بازی می‌کنم.

فیلم روایتگر دوران طفولیت پیامبر است و حضرت ابوطالب بزرگترین حامی ایشان بوده و به طور قطع در فیلم شاهد آن هستیم.

وی افزود: من تا قبل از این فیلم نقشی که بر اساس یک انسان واقعی بوده را بازی نکردم. تاریخ شخصیت برای من مهم نیست حتی اگر معاصر باشد، همیشه نقش‌هایی بوده که به تخیل نویسنده بر می‌گردد.

بازیگر سینما و تئاتر گفت: این نقش برای من مسئولیت سنگینی داشت؛ چون نقش کسی را بازی می‌کردم که همه مسلمانان نسبت به او ارادت ویژه‌ای دارند. به کمک خود مجیدی و نویسندگان هر تحقیقی که در مورد ایشان بود را مطالعه کردم و خودم نیز از هر منبعی که داشتم استفاده کردم تا به باور پذیرتر‌شدن نقش اضافه شود.

پاکدل افزود: حس بازی در این نقش و بودن در آن حال و هوای معنوی برای من قابل وصف نیست. اینقدر از این اتفاق خوشحالم که باعث افتخار من است و در کارنامه کاری‌ام می‌درخشد.هر روز این فیلم چه از لحاظ حرفه‌ای، فنی، تکنیکال سینما و چه از لحاظ روحی و عرفانی برای من یک اتفاق خوب و مبارک بود.

وی در خصوص گریم های سنگین فیلم «محمد رسول الله» اظهار داشت: چون من از 20 سالگی تا 75 سالگی ابوطالب را بازی کردم، گریم من سنگین بود و قسمت پیری هر روز 7 ساعت طول می‌کشید و بسیار طاقت‌فرسا بود اما چون می‌دانستم اتفاق خوبی در حال رخ دادن است با جان و دل تحمل می‌کردم.

بازیگر سینما و تئاتر در خصوص جایگاه فیلم «محمد رسول الله» در کارنامه کاری‌اش گفت: این اثر بزرگترین فیلمی است که کار کرده‌ام و امیدوارم مردم ایران و دیگر مخاطبان در خارج از مرز از دیدن آن لذت ببرند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها