بیش از 700 شرکت سازنده و تولیدکننده تجهیزات صنعت نفت ایران در نامه‌ای به رئیس رسانه ملی از تولید و پخش سریال «گاهی به پشت‌سر نگاه کن» در شبکه دو قدردانی کردند.
کد خبر: ۸۲۰۲۸۱
قدردانی فعالان صنعت از سریال «گاهی به پشت‌سر نگاه کن»

به گزارش روابط عمومی شبکه دو،‌ رضا پدیدار رئیس هیات مدیره انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران به نمایندگی از بیش از 700 شرکت سازنده و تولیدکننده تجهیزات این صنعت در نامه‌ای به دکتر سرافراز از رئیس رسانه ملی و عوامل تولید مجموعه «گاهی به پشت‌سر نگاه کن» برای اهتمام ویژه به موضوع «صنایع داخلی و تولید ملی» تشکر کرد.

وی در این نامه آورده است: بدرستی تولید و پخش این مجموعه برای اولین‌بار است که برای حمایت از صنایع داخلی و تولید ملی به صورت هوشمندانه و مدیریت شده،‌ صورت پذیرفته که نشانگر عزم آن سازمان در حفظ و حراست از سرمایه‌های مادی و انسانی بزرگی است که در جامعه فعلی کشور و در ابعاد سیاست‌های توسعه‌ای و حفظ اقتصاد مقاومتی شکل گرفته و تداوم یافته است.

علی‌رغم تمام اقدامات اجرایی و عملیات در شکل‌گیری و تقویت زیر بناها و بنیادهای توسعه اقتصادی از طریق بخش خصوصی،‌ کماکان شاهد حضور سودجویان و فرصت طلبان برای بهره‌برداری از شرایط تحریمی می‌باشیم. لذا توسعه تفکر حمایت از صنایع داخلی از شیوه ساخت و ارسال پیام‌های تصویری منسجم و اثر گذار می‌تواند پشتوانه بزرگی برای حفظ سرمایه‌های مادی و انسانی کشور گردد.

همچنین احسان جابری مدیر عامل شرکت تولیدی و مهندسی اجزاء ماشین گستر آرین،‌ محمد پیری مدیرعامل شرکت مهندسی تولیدی دنده فن‌آور، سهیل کریمی شرکت نیک‌اندیشان مهر و چندین شرکت تولیدی دیگر در نامه‌های جداگانه‌ای به مهندس جعفری جلوه مدیر شبکه دو از تولید و پخش این سریال در راستای حمایت از تولیدکنندگان داخلی تشکر ویژه و قدردانی کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها