تهیه کننده سریال پایتخت گفت: پیش تولید سریال «علی البدل» را آغاز کرده بودیم، اما اواسط اسفند ماه به این نتیجه رسیدیم که بنا به دلایلی بهتر است تا پایتخت را بسازیم و بعد از طرح این موضوع با مدیران سازمان، با موافقت آنها روبرو شدیم.
کد خبر: ۸۱۹۸۰۱
ساخت «پایتخت4» به «علی البدل» اولویت داشت

الهام غفوری تهیه کننده سریال «پایتخت4» گفت: ما در شرایط خوبی سری چهارم پایتخت را تولید کردیم و هیچ وقت آفیش‌هایمان بیش از ۱۲ ساعت در روز نبود به جز قسمت آخر که دلیل آنهم هم زمانی متن با تصویربرداری بود که به لحاظ تولید و تصویربرداری کار را فشرده می‌کرد.

وی افزود: اتفاقی که در «پایتخت4» افتاد این بود که به جای ۱۳ قسمتی که ما در ۳ فصل ساختیم، سفارش 26 قسمت از این سریال به ما داده شد و ما هم به این دلیل که فشار کارمان را زیاد نکنیم با نگهداشتن حرمت شب های قدر از حضور این شب ها استفاده کرده و 22 قسمت را به پخش تحویل دادیم. ضمن اینکه جمعه شب‌ها را به خلاصه قسمتهایمان اختصاص دادیم.

تهیه کننده سریال «میکائیل» افزود: در حقیقت این کار را به خاطر تیم تولید انجام دادیم که فشار کاری وارده به آنها کمتر شود و بتوانند با زمان بیشتر و انرژی خوبی پایتخت را تولید کنند. ضمن اینکه به دلیل تغیر مدیریتی سازمان و مقارن شدن نوروز امسال با ایام فاطمیه(س) ترجیح دادیم در زمان دیگری غیر از نوروز این سریال را روانه آنتن کنیم.

غفوری با اشاره به اینکه زمان زیادی برای تولید این سریال در اختیار داشتند، اظهار کرد: بر خلاف صحبت‌های برخی از دوستان که می‌گویند «پایتخت 4» به گروه تولید دیر سپرده شد، اینطور نبود. دقیقا بعد از اتمام ضبط سریال میکائیل و حدود بهمن ماه بود که سفارش ساخت سریالی برای ماه رمضان به ما شد و ما از همان زمان پیش تولید سریال «علی البدل» را آغاز کردیم و در اواسط اسفند ماه به این نتیجه رسیدیم که بنا به دلایلی بهتر است تا پایتخت را بسازیم و با موافقت سازمان روبرو شدیم، ضمن اینکه تنابنده نیز در همان زمان مشغول ساخت اولین فیلم سینمایی خود بود. در کل باید بگویم اگر کمی در تولید زمان بیشتری داشتیم به همین دلایل بود و اینکه سازمان زودتر از موعد مقرر سریال را به ما سفارش داده بود و جمع شدن گروه سریال سازی کمی زمانمان را به خود اختصاص داد.

تهیه کننده سریال پایتخت 4 افزود: جا دارد از مسئولین محترم تلویزیون در مرکز تولیدات مجموع ه‌های تلویزیونی، شبکه یک سیما و... تشکر کنم و به همه همکارانم در گروه تهیه و تولید، بازیگران، گروه پشت صحنه و فنی، تدوین، صداگذاری و ... که در رسیدن به یک مجموعه مورد اقبال مخاطب ما را یاری کردند کمال تشکر را داشته باشم.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها