فضای شادی و نشاط، جنوب کشور را در بر خواهد گرفت

«جناب خان» مهمان ویژه مردم خرمشهر و آبادان در تعطیلات عید فطر

طبق اخبار واصله قرار است مردم مهمان‌نواز خرمشهر و آبادان در ایام تعطیلات عید فطر یک مهمان ویژه داشته باشند. این مهمان ویژه کسی نیست جز «جناب خان».
کد خبر: ۸۱۷۸۲۲
«جناب خان» مهمان ویژه مردم خرمشهر و آبادان در تعطیلات عید فطر

بعد از موفقیت خیره کننده برنامه خندوانه در رسانه ملی و کسب جایگاه برترین برنامه طنز تلویزیونی در بین مخاطبین، قرار شده تا ستاره این برنامه – یعنی جناب خان – که سهم ویژه ای در ارتقا و محبوبیت آن داشته است، در ایام تعطیلات عید فطر مهمان مردم خرمشهر و آبادان باشد و برای هم لهجه ای های خود برنامه ویژه اجرا کند.

همان‌طور که بیننده های پر و پا قرص خندوانه می دانند، «جناب خان» کارکتر عروسکی برنامه طنز «خندوانه» است که در سری دوم این مجموعه به آن اضافه شده و با استفاده درست و بدون کمترین انحرافی از لهجه آبادانی، توانسته «تا علاوه بر ایجاد فضای طنز فوق العاده، اشعار و آوازهای فولکلوریک این مناطق را به بیینده های رسانه ملی انتقال دهد.

البته در این بین نقش «محمد بحرانی» صدا پیشه «جناب خان» نقشی غیر قابل انکار است. وی که توانسته بود در برنامه‌های رادیویی، برنامه پر مخاطب «رادیو هفت» و صدا پیشگی یکی از عروسک های مجموعه «کلاه قرمزی» به نام «ببی» چشمان همه را به سمت خود خیره کند، در کارکتر «جناب خان» هنرمندی خود را به اثبات رساند.

البته گفتنی است، برنامه ای که قرار است ان شاالله در تعطیلات عید فطر در خرمشهر و آبادان و با حضور «جناب خان» برگزار شود، ارتباطی با «خندوانه» نداشته و «جناب خان» بدون حضور «رامبد جوان» و در قالبی خارج از خندوانه به اجرای برنامه بپردازد. مطمئناً اجرای این برنامه می‌تواند در این ایام، بر شادی و نشاط مردم مقاوم خرمشهر و آبادن بیافزاید.(بولتن نیوز)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها