تذکر معاون سیما به مدیر شبکه سه

«ماه عسل» توبیخ شد

معاون سیما در نامه‌ای خطاب به مدیر شبکه سه سیما خواستار توبیخ عوامل انتخاب نادرست مهمانان در برنامه ماه عسل شد.
کد خبر: ۸۱۳۷۲۵
«ماه عسل»  توبیخ شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سیما، علی‌اصغر پورمحمدی معاون سیمای جمهوری اسلامی در نامه‌ای ضمن تذکر به مدیر شبکه سه، خواستار توبیخ عوامل انتخاب مهمانان نامناسب در برنامه ماه عسل شد.

«جناب آقای سیدغلامرضا میرحسینی

مدیر محترم شبکه سه سیما

با سلام و‌ آرزوی موفقیت

برنامه ماه عسل از برنامه‌های معنوی‌، تاثیرگذار و پرمخاطب رسانه ملی در ماه مبارک رمضان محسوب می‌شود که دست‌اندرکاران آن توانسته‌اند با تلاش چندساله اوقات خوبی را برای مردم عزیز ایران به خصوص روزه‌داران مومن فراهم کنند. اما امسال علی‌رغم جدیت جنابعالی و گروه برنامه‌ساز برای افزایش کیفیت و محتوای این برنامه و توجه ویژه‌ به انتخاب بهتر سوژه‌ها و میهمانان مناسب که نسبت به سال‌های گذشته از جذابیت و تاثیر بیشتری برخوردارند، متاسفانه دو برنامه و دو انتخاب غلط در ماه عسل امسال از شیرینی و شهد این زحمات کاسته است و موضوعات و مفاهیمی مطرح شده است که نه در ماه عسل که در هیچ‌یک از برنامه‌های دیگر سیما نیز جایی ندارند.

از آن‌جا که تکرار این‌گونه اشتباهات قابل اغماض نیست‌، با تذکر به جنابعالی، لازم است ضمن توبیخ عوامل آن انتخاب غلط، با نظارت موثر بر تصحیح‌، ارتقا و ادامه مسیر خوش‌سابقه این برنامه اهتمام کنید.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲۲
عرشیا
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
۰
۰
اصلا اینو قبول ندارم به خاطر نقد یه سری آدم بد دهن نمیشه كم آورد.
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
۰
۰
بابا چكاریش دارید مگه نمی گویید پرمخاطبه پس مردم دوستش دارند .
خود من
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
۰
۰
با سلام و خسته نبا شید ... من وخانواده ام عاشق ماه عسلیم و یازده ما انتظار ماه عسل رو میكشیم ولی امسال ماه عسل دارای حواشی شد كه اگر كاستی بوده تا این حد نبوده كه كار به این جا بكشد و نمیتوان وجود رقبا و كسانی كه تاب رقابت با این برنامه عالی و مجری پر توانش را ندارند رو نادیده گرفت و متاسفانه باعث ناراحتی مردم و مجری عزیز این برنامه شده است ..امیدوارم با این توبیخ، این شایعات بی اساس هم پایان داده شود و ماه عسل، عوامل، و طرفدارانش دوباره روی ارامش را ببینند... اقای علیخانی هم باید حواسش رو بیشتر جمع كند و ما میدونیم كه ماه عسل تك هست و تك باقی خواهد ماند .. موفقیت اقای علیخانی رو از خداوند خواستارم
سودابه
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
۰
۰
واقعاحق ماه عسل نیست كه اینطوری بهش سنگ بزنن،خوب اشتباه هم پیش میادباوركنیداین هم كاردشمنای ماه عسل واحسان علیخانی كه همچین مهمانی دعوت شده.توایران همیشه اینجوریه یكیه كه پیشرفت كنه هیچكی چش دیدنشونداره وهمه سربازمیشن لهش كنن.بس كنیم این كارامونو،آ خرش كاری میكنن كه دیگه برنامه هم متوقف بشه وتموم بشه،وخیال یسری مخاطب نماهاراحت بشه من كه واقعامتاسفم .من تواین سالهاخیلی چیزای خوب ازاین برنامه یادگرفتم.بخداحیفه.
س.ع
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
۰
۰
درهركاروبرنامه ای امكان اشتباه وجودداردبنظرمن نبایدزحمات ایشان نادیده گرفته شودوبهتراست جنبه هاوپیامدهای مثبت این دوقسمت دیده شود..
شهروند
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
۰
۰
توبیخ بدون كسر دستمزد فایده ندارد
نرم افزار موبایل
-
۰۲:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
۰
۰
بلاخره توجه شد
محمد كیانی
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
۰
۰
با سلام و قبولی عبادات شما به درگاه الهی،من و خانواده ام خیلی خیلی از مسئولی شبكه 3 و برنامه ماه عسل متشكریم.
ی نظر هم درباره اون دسته از آدمایی كه درباره این برنامه نظر منفی دارن و این شایعه ها رو پخش میكنن در خواست میكنم كه دیدشون رو نسبت به جامعه و آقای علی خانی و تمامی مسئولین این برنامه عوض كنن.
امیر
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
۰
۰
برنامه ماه عسل برنامه موفقیه. تعجب می كنم برنامه ی كه تو این مدت كم ماهواره ها از سكه انداخته چرا باید توبیخ بشه ؟
نرگس حیدری افشاری ازكرمان
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
۰
۰
سلام.طاعات قیول.ماه رمضون و دم افطاراشو ماه عسل.با بهانه گیریهای الكی اجر بچه های ماه عسل و ضایع نكنین....
شهبازی از همدان
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
۰
۰
برنامه ماه عسل بسیار برنامه جالب و آموزنده ای می باشد و دستاندركاران آن زحمات زیادی متقبل می شوند. این برنامه با اجرای عالی آقای علیخانی جالب تر و پر مخاطب تر می شود.
علی تهرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
۰
۰
باسلام:من كه گفته بودم این برنامه انرژی مثبت نمیده.15روزه این برنامه درحال پخشه متاسفانه هیچ بارمثبتی نداره.بیائیم كمی واقع بینانه به این مسئله نگاه كنیم ونه احساسی.تمام جملات مجری این برنامه كلیشه ای واز قبل حفظ شده است.
صمد
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
۰
۰
برنامه خوبی است شاید هم یك وقت كاستی داشته باشد ای كاش همیشه این برنامه اجرا میشد
سودابه
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
۰
۰
من هم بانظردوستان موافقم،همیشه رسمه توایران كسی درحال موفقیت سعی میكنن له اش كنن،وقتی هموطن هاش این كاربكنن پس یه رسانه خارجی هم به خودش جرات میكنن به هموطن عزیزماتوهین كنه.واقعاآوردن این مهمان هم جای سوال داره ومیشه گفت كاردشمنای علیخانی هستش،من كه خیلی متاسفم برای این مخاطب نماهاكه قصدنقدندارن وفقط میخوان برنامه پرطرفداروله كنن.ولی ماپشت این برنامه هستیم چون واقعاحیفه ماخیلی چیزهای خوب ازمجری ومهمانهای برنامه یادگرفتیم.آ قای علیخانی ماهوادارت بوده وهستیم.
مخاطب
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
۰
۰
ما هم اشتباه میكنیم ولی بیش از ادعامون نه .درضمن این توبیخ باید بعد برنامه ایشون در لحظات تحویل سال صورت میگرفت .
roshan
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
۰
۰
در كل برنامه ی بسیار كلیشه ای و لوسیه .
مینا
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
۰
۰
اون طرفی كه به احسان این حرف رو زده یقین داشته احسان پاكه،آقای علیخانی واقعا یك مجری پاك ومومن است تا كور شود هر آنكس می خواهد جوان مومن ایرانی را تضعیف كند
عرشیا
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
فكر كنم تلفن های رسانه ملی سوخته باشن به خاطر این حجم از طرفداری
؟
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
نظرمومن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟جك94بودواقعا
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
۰
۰
با سلام ماه عسل روایتگر داستان كهكشانی از ستاره هاست كسانی كه به اقای علیخانی تو هین میكنند نتونستند به هنر ایشون چیزی بگن به جیبشون و كت شلوار گیر میدن
سلام
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
۰
۰
این برنامه هر سال دارای مشكلات زیادی بود هم در محتوا و هم در عبارتها و كلام مجری. بالاخره امسال صدای مردم به گوش مدیران رسید.

نیازمندی ها