به گفته مدیر پردیس سینمایی آزادی، مسابقه والیبال ایران و آمریکا که دیشب ۲۹ خرداد برگزار شد بر شرایط اکران فیلم‌ها تاثیر گذاشت.
کد خبر: ۸۱۰۰۱۳
تاثیر مسابقه والیبال ایران و آمریکا بر سینما

رضا سعیدی پور مدیر سینما آزادی درباره واکنش مردم به اجرای طرح «اکران افطار تا سحر» گفت: تجربه طرح اکران فیلم در سینماها از زمان افطار تا سحر در سال‌های گذشته خوب بود و باعث از رونق نیفتادن سینماها در ماه مبارک رمضان می‌شد و فکر می‌کنم اجرای آن در سالجاری نیز با استقبال مردم روبه‌رو شود ولی با توجه به اینکه تنها دو روز از اجرای آن می‌گذرد فعلا نمی‌توان قضاوت کرد.

وی ادامه داد: دیشب بازی والیبال ایران و آمریکا اکران فیلم ها را تحت الشعاع قرار داد و با اینکه عده‌ای از مخاطبان بلیت خریداری کرده بودند اما با وجود شروع شدن سانس بیرون از سینما ایستاده بودند و از مانتیورهای موجود در خیابان و یا داخل سالن های انتظار، بازی را تماشا می کردند. حتی برخی از تماشاگران داخل سالن رفته بودند اما هرچند وقت یکبار از سالن بیرون می آمدند و آمار بازی را جویا می شدند و دوباره به سالن برمی گشتند.

مدیر سینما آزادی با اشاره به فیلم های جدیدی که در هفته جاری روی پرده می رود، گفت: البته پیش بینی می کنم فیلم هایی چون «گینس»، «عصر یخبندان» و «از رییس جمهور پاداش نگیرید» که از چهارشنبه ۳ تیرماه روی پرده می روند با استقبال خوبی مواجه شوند.

سعیدی پور در پایان صحبت های خود با اشاره به فروش فیلم «آتیش بازی» ساخته بهمن گودرزی در گروه سینمایی آزادی گفت: فیلم «آتیش بازی» هم به دلیل اینکه یک اثر خانوادگی با رنگ مایه های طنز است مورد استقبال قرار گرفته است. (خبرگزاری مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها