"سلام "رادیو ایران به ماه مبارک رمضان

جواد عزتی و مهران رجبی در «جشن سلام» رادیو ایران

رادیو ایران برای ماه مبارک رمضان که جشن مسلمانان جهان است برنامه جشنی ویژه تدارک دیده است و سعی کرده مشاهیر و هنرمندان مورد علاقه مردم را به این برنامه دعوت کند.
کد خبر: ۸۰۹۰۶۴
جواد عزتی و مهران رجبی  در «جشن سلام» رادیو ایران

به گزارش جام‌جم سیما، محمد بخشایش (تهیه کننده) ویژه برنامه "جشن سلام" گفت: حجت الاسلام والمسلمین دکترعلیرضا موحد نژاد رئیس ستاد استهلال دفتر مقام معظم رهبری ضمن حضور در برنامه در خصوص رصد هلال ماه مبارک رمضان صحبت می کند.

آیت الله حائری شیرازی عضو مجلس خبرگان رهبری و دیگر مراجع تقلید در خصوص رعایت تقوی و انجام فرائض دینی صحبت می کنند.

گفتگو با رئیس اتحادیه های مختلف در خصوص انواع قیمت ها در ماه مبارک رمضان از دیگر بخش های این برنامه است.

بخشایش تصریح کرد: حجت الاسلام و المسلمین محسن قرائتی از دیگر میهمان های تلفنی برنامه است که در خصوص اهمیت میهمانی خدا و برکات این ماه عظیم صحبت می کند .

در بخش دیگری از برنامه نیز گزارشگران مراکز استان ها از آداب و رسوم ماه مبارک رمضان در شهرها و روستاهای مختلف کشورمان صحبت می کنند.

بخش عصرگاهی "جشن سلام " که تا ساعاتی دیگر از آنتن رادیو ایران پخش می شود با تهیه کنندگی محمد بخشایش ، گویندگی ابوالفضل نوروزی هماهنگی الهام دهقان ، گزارشگری سمیه رنجکش ، نویسندگی فرزانه ناظری و آیتم سازی سیما پاتیمار از ساعت 17 تا 21 شب از آنتن رادیو ایران پخش می شود .

رادیو ایران با ویژه برنامه "جشن سلام " در دو بخش صبحگاهی و عصرگاهی به استقبال ماه مبارک رفت.ویژه برنامه صبح با تهیه کنندگی لیدا عرفانیان، گویندگی آرش احمدی ، منصور اسکندری و هماهنگی نیران آبدانی امروز صبح از ساعت 9:30 تا 11:30 از آنتن رادیو ایران پخش شد.

در بخش صبحگاهی، باقری نیا کارشناس مسئول تغذیه معاونت بهداشت دانشگاه تهران در خصوص تغذیه در این ماه صحبت کرد.خاطرات غبارروبی مساجد از زبان آقای عسگری که خود سرپرستی چند مسجد را بر عهده دارد ، حضور نوجوانان بهار اولی در استودیوی پخش رادیو ایران و بیان احساس خود در خصوص اینکه برای اولین بار به میهمانی خدا می روند و روزه می گیرند، بیان صحبتهای حجت الاسلام والمسلمین شیخ عباس ابوالحسنی در خصوص برکات ماه مبارک رمضان، وپخش پیغام های تلفنی هنرمندانی چون کوروش تهامی ، فریدون آسرایی ، مجید مظفری، حدیث فولادوند ، رامبد شکر آبی و مسابقه پیامکی از دیگر بخش های این ویژه برنامه بود .

ضمن اینکه مهران رجبی (بازیگر)، مرات محمدی (خواننده) از میهمان های حضوری این جشن مذهبی بودند. همچنین مجید اخشابی ، جواد عزتی بازیگر سریال دردسرهای عظیم به صورت تلفنی با برنامه همراه شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها