گفت‌وگو با صداپیشه جناب‌ خان

کارم هرگز بـرایم عـادی نمی‌شود

برنامه تلویزیونی «یک برش زندگی» با اضافه کردن آیتم جدیدی با نام «رادیو عکس» از حضور صداپیشه ببعی و جناب خان بهره می‌برد.
کد خبر: ۸۰۷۷۸۹
صداپیشه ببعی و جناب خان در «رادیو عکس»
محمود فلاح‌پرویزی تهیه‌کننده «یک برش زندگی» در این زمینه گفت: آیتم جدید «رادیو عکس» که هدیه ویژه گروه اجتماعی شبکه دو به مخاطبانش است، با روایتی طنزآمیز به تفسیر عکس­‌های جالب مخاطبان می‌پردازد.

وی افزود: این آیتم با صدای محمد بحرانی، صداپیشه عروسک‌های محبوبی مانند جناب خان، ببعی و آقای همساده روی آنتن می‌رود و می‌کوشد اوقات خوشی را برای مخاطبان سیما فراهم کند.

آیتمی که عکس‌ها در آن دیده و شنیده می‌شود

فلاح‌پرویزی ادامه داد: «رادیو عکس» تجربه آزموده نشده‌ای برای تلویزیون است و مخاطبان می‌توانند از این پس عکس‌های خود را در این آیتم متفاوت ببینند و بشنوند!

این تهیه کننده یادآور شد: «یک برش زندگی» از ۲۳ تا ۲۷ خرداد با موضوع «تکریم و غبارروبی مساجد» و «استقبال از ماه مبارک رمضان» روی آنتن می‌رود و از مخاطبان درخواست کردیم تا تصاویر و فیلم‌های خود را با این موضوعات به نشانی الکترونیک برنامه به آدرس info@۱-bz.ir و bz-۱@irib.ir ارسال کنند.

وی تصریح کرد: در این هفته عکس، فیلم و گزارش‌هایی که به این دو موضوع بپردازند، با اولویت در جدول پخش برنامه قرار می‌گیرند.

«یک برش زندگی» تولید گروه امور اجتماعی شبکه دو روزانه در سه نوبت ۸:۳۰، ۱۳:۲۰ و ۱۷:۴۵ در جدول پخش شبکه دو قرار دارد. (خبرگزاری مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۹
۰
۰
صدایی زیبا و دلنشین دارید
دوستدارم یه ارشیو از صداهای كامل شما تهیه كنم
با تشكر

نیازمندی ها