با «منوچهر والی‌زاده»، چهره ماندگار دوبله ایران

صدای خودم را دوست ندارم

پس از دریافت نشان درجه یک هنری

جلال مقامی: حیف که دیگر دیر شده!

جلال مقامی - مدیر دوبلاژ و گوینده پیشکسوت سینما و تلویزیون - از دریافت نشان درجه یک هنری ابراز خوشحالی کرد و در عین حال گفت: حیف که دیگر دیر شده و ما پایان راه هستیم.
کد خبر: ۸۰۶۲۷۱
جلال مقامی: حیف که دیگر دیر شده!

او که اجرای برنامه‌ی قدیمی «دیدنی‌ها» را بر عهده دارد، بیان کرد: شامگاه دوشنبه - 18 خرداد ماه - از سوی وزیر ارشاد به تعدادی از هنرمندان نشان درجه یک هنری اهدا شد. این مراسم در هتل پارسیان آزادی برگزار شد. طبیعی است که وقتی چنین حکمی به آدم اهدا می‌شود، احساس غرور به وجود می‌آید و خوشحالم از این اتفاق؛ ضمن اینکه برای همه جوانان آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی تصریح کرد: خدمت خود آقای وزیر هم گفتم که حیف که دیر شده و بعد از نیم قرن و اندی سابقه، وزارت ارشاد ما را مورد ارزیابی قرار داده است. عزیزان لطف کرده‌اند که این نشان را به من دادند، البته معتقدم بزرگترین و بهترین ارزش‌گذاری از جانب مردم عزیز و شما خبرنگاران انجام گرفته است و محبت مردم بارها شامل حالم شده است ولی اینکه این ارزش‌گذاری به شکل کتبی تأیید شود بالاخره باعث خوشحالی‌مان است.

این پیشکسوت دوبله در پایان، حال جسمی این روزهایش را خوب توصیف کرد و گفت: خدا را شکر خیلی بهتر شده‌ام. این گونه بیماری‌ها در عرض یک لحظه می‌آیند ولی وقتی می‌خواهند از بدن بیرون بروند مدت‌ها زمان می‌برد. فکر می‌کنم به گفته پزشکم تا دو الی سه ماه آینده کامل خوب شوم. هنوز علیرغم دعوت‌هایی که برای کار دوبله دارم سر کارم برنگشته‌ام؛ چراکه خودم احساس می‌کنم فعلا باید استراحت کنم.

جلال مقامی - دوبلور مطرح کشورمان - اواخر سال گذشته بر اثر سکته‌ای خفیف از لحاظ تکلم دچار مشکل شد ولی در حال حاضر به گفته خودش رو به بهبودی است و مشکل خاصی ندارد. (ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها