مسعود و پولاد کیمیایی، سعید و ساعد سهیلی و ...

پدر و پسرهای سینمای ایران

پولاد کیمیایی که قصد دارد فیلم اولش را با نام «معکوس» را بسازد، ابراز امیدواری کرد بزودی ترکیب بازیگران این فیلم قطعی شود.
کد خبر: ۸۰۵۹۱۶
پول متقاضیان بازیگری در «دنده معکوس» را بازگرداندیم
پولاد کیمیایی که قصد دارد فیلم اولش را با نام «معکوس» را بسازد، ابراز امیدواری کرد بزودی ترکیب بازیگران این فیلم قطعی شود.

این بازیگر سینما که بزودی اولین فیلمش را مقابل دوربین می‌برد، درباره ترکیب بازیگران این فیلم گفت: سه بازیگر ما از طریق آزمون انتخاب می‌شوند، سه بازیگر از هنرجویان آموزشگاه هستند و سه بازیگر دیگر هم بازیگران حرفه‌ای سینما هستند که در این فیلم ایفای نقش خواهند کرد.

او که در چند روز گذشته برای انتخاب تعدادی از بازیگران فیلمش فراخوانی را در فضای مجازی منتشر کرده بود، درباره انتخاب این بازیگران گفت: در حال حاضر دو بازیگر ما مشخص شده‌اند و در حال انتخاب بقیه هستیم.

پولاد کیمیایی درباره‌ی اینکه گفته می‌شود بابت آزمون از متقاضیان بازیگری پول گرفته شده است، توضیح داد: به اشتباه از بعضی متقاضیان که روز اول مراجعه کرده بودند، پول گرفته شد اما به سرعت پولشان را به آنان بازگرداندیم.

«معکوس» که فیلمنامه‌اش توسط پولاد کیمیایی نوشته شده، قصه پسری به نام سالار است که به همراه دوستش تعمیرگاهی سیار دارد و ماشین‌های قدیمی را تعمیر می‌کند. او با بحران هویتی روبروست و سوال‌های زیادی در ذهنش دارد تا اینکه پس از سال‌ها پدرش پیدا می‌شود. پدر، پسر را به آدرسی فرا می‌خواند.

مسعود کیمیایی به عنوان مشاور کارگردان در کنار پسرش حضور دارد و برخی اخبار حکایت از حضور رضا یزدانی به عنوان بازیگر در این فیلم دارد. (ایسنا)
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها