گزارش برنامه «هفت» جمعه شب 8 خرداد

رخشان بنی اعتماد: سینما برایم دردی مقدس است

سریال مذهبی ـ اجتماعی «تنهایی لیلا» به کارگردانی محمدحسین لطیفی، ماه رمضان از شبکه آی‌فیلم پخش خواهد شد.
کد خبر: ۸۰۵۸۶۷
رونمایی از سریال جدید کارگردان «صاحبدلان» در ماه رمضان

به گزارش روابط عمومی سریال،‌ تاکنون 15 قسمت از این سریال 30 قسمتی آماده شده و از روز اول ماه رمضان از شبکه آی‌فیلم به مخاطبان ارائه خواهد شد. پیش‌بینی می‌شود تصویربرداری این سریال همزمان با پخش هم ادامه یابد.

«تنهایی لیلا» همزمان به سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی برای مخاطبان داخل و خارج از کشور پخش خواهد شد. بهروز شعیبی، بازیگر نقش اصلی این سریال است و از دیگر بازیگران آن می‌توان به مینا ساداتی، اکبر زنجان‌پور، حسن پورشیرازی، آفرین عبیسی، نسرین مقانلو، برزو ارجمند، رضا رویگری، سعید داخ، بهادر زمانی، علی صالحی، سام قریبیان و اندیشه فولادوند اشاره کرد.

تنهایی لیلا به تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی به سفارش مرکز فیلم و سریال معاونت برون‌مرزی تولید می‌شود. داستان این سریال درباره محمد، متولی امامزاده‌ای است که در زلزله خانواده خود را از دست داده است. عشق دختری به نام لیلا، محمد را در شرایط ویژه‌ای قرار می‌دهد و ایمان او را محک می‌زند. فیلمنامه تنهایی لیلا را حامد عنقا نوشته است.

لطیفی که در کارنامه خود آثاری مانند صاحبدلان و مسیر سبز را دارد، درباره ساختار تنهایی لیلا گفت: ساختار و فرم این کار به «صاحبدلان» نزدیک است، اما شاید مردم در زمان تماشای آن یاد سریال «میوه ممنوعه» ساخته حسن فتحی هم بیفتند.

لطیفی درباره آخرین وضع تولید این سریال توضیح داد: در حال حاضر گروه در منزل زرین (حسن پورشیرازی) و همسر او نسرین (نسرین مقانلو) مشغول کار هستند. تصویربرداری در این لوکیشن که در منطقه لواسانات واقع شده تا دو روز آینده ادامه خواهد داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها