کشف استعدادهای بازیگری توسط شبکه نمایش

رونمایی از «ستاره 20» با اجرای بیژن بنفشه‌خواه

عباس رنجبر - نویسنده و کارگردان سریال «خط» - ضمن اعلام پایان نگارش متن این اثر، از انتخاب بازیگر اصلی این مجموعه از میان دانش‌آموختگان بازیگری و علاقه‌مندان به این گرایش هنری خبر داد.
کد خبر: ۸۰۵۴۵۶
انتخاب نقش اصلی یک سریال از میان علاقمندان به بازیگری

به گزارش جام‌جم سیما، عباس رنجبر، نویسنده و کارگردان مجموعه تلویزیونی «خط» از پایان مراحل نگارش متن سری دوم این مجموعه خبر داد و درباره‌ی مضامین اصلی فیلمنامه این اثر توضیح داد: دغدغه‌های نسل تازه نفس و جوان امروزی و مطالبات آن‌ها دستمایه نگارش سری دوم سریال «خط» شده است.

وی افزود: در واقع «خط 2» حدیث جدال میان عشق و نفرت را روایت کرده و تلاش دارد در پرتو داستانی جذاب و سرگرم‌کننده، مخاطب را با آسیب‌هایی چون شیدایی یک‌طرفه با تمرکز بر شاخصه‌های فردیت و خودخواهی آشنا کند.

این تهیه‌کننده با اشاره به سایر پیام‌های ضمنی لحاظ شده در متن این سریال بیان کرد: نگاه تازه به همدلی، صداقت و راستی در زندگی برای حفظ کانون خانواده از ویژگی‌های دیگر این مجموعه داستانی است که در لایه‌های متن گنجانده شده است.

رنجبر کارگردان سریال «بال‌های خیس» همچنین اظهار کرد: سریال «خط 2» تضاد میان «من» و «ما» را تصویر می‌کند. «من» معطوف به تحقق خواسته‌های خویش است که در نهایت به نفرت منتهی می‌شود و «ما» دغدغه یافتن وجوه مشابه در پرتو زندگی مشترک است که میوه آن چیزی نیست جز وحدت و عشق.

کارگردان سریال «کوی دامون» افزود: در مجموعه داستانی «خط 2» تلاش شده با به تصویر کشیدن این مهم که در زندگی مشترک، نتیجه دوئل، بازنده شدن هر دو طرف است و در نهایت این اصل به اثبات برسد که جدال به فروپاشی خانواده منجر می شود.

سری اول مجموعه تلویزیونی «خط» اردیبهشت ماه سال گذشته از شبکه سه سیما روانه آنتن شد و در آیین تجلیل از عوامل و بازیگران آن نیز عنوان شد که سری دومی نیز بر آن ساخته خواهد شد. تهیه کنندگی این سریال را همچون سری اول پریوش کاشانی برعهده دارد.

کامران تفتی، محمود پاک‌نیت، آشا محرابی، لیلا برخورداری، فریبا جدیکار، سیاوش طهمورث، ایمان صفا، جمال اجلالی و ... از بازیگران اصلی این مجموعه تلویزیونی هستند که سری جدید آن در 40 قسمت روایت خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۶
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۷
۰
۰
من رضا عبدی هستم 2سال حرفه ای تاتر كار میكنم ینی از سوم راهنمایی قبلش تو مدرسه تاتر كار میكردیم دوس دارم امتحان كنم اگه شد به دنیای هنر وارد شم من از اینا نیستم كه فقط میخوان بیان خودشونو نشون بدن من زندگیمو رو بازیگری گذاشتم طوری شده كه برام تو شهرمون سرو دست میشكنن خیلی هم زحمت كشیدم از درسم زدم برای تیاتر من هرچی گشتم سایت تست رو پیدا نكردم برای همین اینجا نظر میذارم
الان دوم علوم انسانی هم هستم
اینم شمارم
مریم معتمدی
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
۰
۰
سلام,اقای رنحبر بنده علاقمند به هنر بازیگری میباشم و توانایی فعالیت در اینرشته هنری را دارم,خواهشمندم از بنده تست بگیرید.اگر امكانش هست لطف كنید یك پل ارتباطی با آقای رنجبر بگذارید. با سپاس
حمیدرضاصارمی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
۰
۰
باسلام وخسته نباشیدخدمت آقای رنجبربزرگوار.اینجانب حمیدرضاصارمی یك دوره كلاس بازیگری رادرآموزشگاه اندیشه زیرنظراستادعلیرضاخمسه وحمیدابراهیمی وخانم پرستوگلستانی گذرانده ام وهمچنین نقش كوتاهی درسریال رازپنهان خانم فلوراسام به عهده داشته ام ازآنجاكه به هنربازیگری علاقه ی بسیاری دارم ممنون میشم كه شماره تماس یاآدرس دفترتون روبرای حضوردرتست بازیگریتون داشته باشم باتشكر
سحر
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
۰
۰
سلام.من بچه شیرازم واز بچگی شدید عاشق بازیگری. زبون دارم استعدادشم دارم تقریبا پرروهم هستم.خیلی كلاسابوده برم ولی خیلیا راهنماییم كردن ...
علی هوشیار
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۵
۰
۰
میخوام بازیگر شم اگه میشه یه تست بازیگر ازم بگیرید
سهیل شهدوست
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۳
۰
۰
باسلام سهیل شهدوست هستم . واماده همكاری بادوست عزیزم جناب رنجبر هستم!! باتشكر!!
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها