این عکس از وایبر خانوادگی من برداشته شده است!

انتقاد مهناز افشار از انتشار عکس‌های شخصی‌اش

مهناز افشار با انتشار متنی نسبت به انتشار عکس‌های شخصی و خانوادگی اش در فضای مجازی انتقاد کرد.
کد خبر: ۸۰۳۷۶۷
انتقاد مهناز افشار از انتشار عکس‌های شخصی‌اش

این بازیگر سینما و تئاتر در صفحه شخصی‌اش نوشته:«کودکان فرشتگان زمینی خداوند هستند ...پس به حرمت آن‌ها کمی انصاف داشته باشیم ... به غیر از عکس آخر که توسط من در اینستاگرام و فیس‌بوک گذاشته شده دو عکس دیگر در صفحات وسایت‌ها بدون اجازه من و از وایبر خانوادگی من برداشته شده و متاسفانه پخش شده ... متاسفم که به هر دلیل حاضر می‌شویم عکس‌هایی را منتشر کنیم که رضایت صاحبش را ندارد که اگر داشت خود صاحب عکس آن‌ها را در اختیار قرار می‌داد ...»

او تاکید کرده: «ممنون می‌شوم ار صفحات و سایت‌ها که برای مطالب و تیتر‌های کمی عجیبشان از عکس‌هایی استفاده کنند که تا الان بوده و یا با رضایت گذاشته شده ... و بی شک لحظات شیرین دنیای مادر شدن برای همه شیرین است و داشتن فرشته‌ای از جانب خداوند برای من هرگز آلوده به دنیای حواشی‌ها غیر اخلاقی و انسانی نخواهد شد ...اما می‌توانیم اخبار را اطلاع‌ رسانی کنیم نه با تیتر‌های زرد بلکه کمی آگاهانه‌تر و دقیق‌تر ... حیف از فرهنگی که هر روز به آن ویروس غیبت، قضاوت، توهین، دخالت و دور شدن از اخلاق‌ ورفتار منطقی زده زده می‌شود... افسوس در آخر ممنون از تبریکات و دعا‌های خیر همه خوبان مثل همیشه قدر شناس هستم و ممنونم.» (خبرآنلاین)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
...
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
۰
۰
ایشون چراازملت طلبكارن؟؟مگه خودش لحظه به لحظه زندگیشو به ما نشون نداده؟؟كی بود تو ایستاگرام :من قبل از تالارعروسی .....من نی نی دارم. مگه ما عكسشو منتشر كردیم؟؟
هانیه
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۵
۰
۰
من از طرف كسی كه این كار راكرده معذرت می خوام
مینا
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۶
۰
۰
چرا نظر بنده رو نزدید به مذاقتان خوش نیامد قهرم باهاتون
دیگه از ازین خانم چیزی نزنید بابا
الهام چرخنده رو الگو كنید تورو خدا
با حجابه
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها