تصویربرداری سری دوم مجموعه تلویزیونی «بی‌قرار» به‌نویسندگی و کارگردانی فلورا سام و تهیه‌کنندگی مجید اوجی در پاریس ادامه دارد
کد خبر: ۸۰۱۲۶۵
سارا خویینی‌ها و محمدرضا شریفی‌نیا در پاریس/ عکس

به گزارش جام‌جم سیما، نقش اصلی این سریال را لاله اسکندری بازی می‌کند و از دیگر بازیگران نقش‌های اصلی این سریال می‌توان به محمدرضا شریفی‌نیا، کامران تفتی، پژمان بازغی، زهرا سعیدی، مریم بوبانی، کمند امیرسلیمانی، مریم امیرجلالی و سولماز آق‌مقانی اشاره کرد.
قصه سری دوم در ادامه سری اول است و این فصل بیشتر به معضلات اجتماعی در قالب داستان می‌پردازد.


مخاطبان در سری اول سریال بی‌قرار، بیننده زندگی زنی به نام رعنا بودند که پس از پنج سال از زندان آزاد و متوجه می‌شود همه زندگی خود را از دست داده است. او که می‌خواهد زندگی‌اش را از نو بسازد دنبال کودک خود که هنگام دستگیری یک ماهه بوده، می‌رود. رعنا در نتیجه جستجوهای فراوانش سرانجام به مشهد می‏‌رسد و دنبال نشانه‌ای از کودکی که اینک پنج ساله شده، می‌گردد؛ جستجویی که اتفاقات جدیدی را برایش رقم می‌زند و متوجه می‌شود فرزندش در یک خانواده پزشک زندگی می‌کند.این سریال 65 لوکیشن دارد و در تهران، مشهد و پاریس ضبط می‌شود.

محمدرضا شریفی‌نیا (احمد، پدر رعنا)، کامران تفتی (رامین، همسر رعنا)، محمد صادقی (دکتر فرمند)، سارا خوئینی‌ها (سهیلا)، مریم بوبانی (شوکت، همسایه احمد)، کمند امیرسلیمانی (افسانه، همسر علی)، مریم امیرجلالی (عصمت، کارگر مسافرخانه) و فاطمه دقاقی (هانیه، دختر خردسال رعنا) از دیگر بازیگران این سریال هستند.
در سری جدید بازیگران دیگری هم به‌سریال اضافه شده‌اند، پژمان بازغی نقش خسرو، زهرا سعیدی نقش مادر سهیلا و سولماز آق‌مقانی نقش سحر خواهر سهیلا را بازی می‌کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها