نگار عابدی، بازیگر نقش ناهید در تعبیر وارونه یک رویا

تعبیر یک بازیگر از 4 زن

مجموعه تلویزیونی «تعبیر وارونه یک رویا» به کارگردانی فریدون جیرانی و تهیه‌کنندگی سید کمال طباطبایی با بیش از 70 درصد پیشرفت این روزها در منطقه کاشانک تهران در حال تصویربرداری است.
کد خبر: ۷۹۹۰۶۵
امیر جعفری مأمور امنیتی شد/ عکس

به گزارش جام‌جم سیما، امیر جعفری، فرهاد قائمیان و پانته‌آ بهرام از بازیگران اصلی این سریال هستند که هم اکنون در لوکیشن منزل ژاله موئد (پانته آ بهرام) در کاشانک واقع در اطراف کاخ نیاوران تهران مقابل دوربین می‌روند.
گروه تولیدی «تعبیر وارونه یک رویا» تا سه روز دیگر از لوکیشن کاشانک برای ادامه تصویربرداری به لوکیشن بیمارستان به عنوان محل کار ژاله موئد، به بیمارستان سینا می‌روند.
امیر جعفری مأمور امنیتی شد + عکس
تدوین همزمان و صداگذاری سریال «تعبیر وارونه یک رویا» هم در حال انجام است و عباس عبدی نیز که آهنگسازی این پروژه را بر عهده دارد هم اکنون در اوکراین مراحل ضبط موسیقی این کار را به انجام می رساند.
مراحل تصویربرداری این مجموعه تلویزیونی که در گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما تولید می شود، تا اواخر خرداد ادامه دارد.

امیر جعفری مأمور امنیتی شد + عکس

در خلاصه داستان این سریال آمده است: تعدادی از عوامل فریب خورده و جاسوسان خارجی در عملیاتی، یک دانشمند هسته ای ایران را به قصد انتقال به باکو برای بهره برداریهای جاسوسی و تبلیغاتی می ربایند اما بدلیل مجروح شدن این دانشمند، برنامه عملیات تغییر می کند و سرانجام با دستگیری و هلاکت جاسوسان، عملیات ناکام می ماند. از سویی با تدبیر نیروهای اطلاعاتی کشور، عوامل هدایت عملیات نیز فریب می خورند و ... .
امیر جعفری مأمور امنیتی شد + عکس
امیر جعفری، پانته‌آ بهرام، فرهاد قائمیان، داریوش ارجمند، الهام کردا و فرزین صابونی از بازیگران سریال تعبیر وارونه یک رویا هستند. امیر جعفری نقش اصلی سریال یعنی مامور امنیتی ایرانی را بازی می‌کند و داریوش ارجمند نیز نقش یک کار‌شناس امنیتی و به نوعی مافوق جعفری را به‌عهده دارد. دیگر عوامل این سریال عبارتند از: تصویربردار مرتضی غفوری، تدوین بهرام دهقان، طراح صحنه بابک کریمی، طراح لباس شیده محمودزاده، دستیاراول کارگردان و برنامه‌ریز آلاله هاشمی، طراح چهره‌پردازی ایمان امیدواری، مدیر صدابرداری ناصر انتظاری، عکاس امیر عابدی و مدیرتولید شاهین شهباززاده. (ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها