روایت پرویز پرستویی و شهاب حسینی از زندگی اسطوره فوتبال ایران در فیلم مستند «من ناصر حجازی هستم» پایان یافت و این اثر به ساخت موسیقی رسید.
کد خبر: ۷۹۷۳۴۷
دو بازیگر سینما از ناصر حجازی گفتند

امیر رفیعی تهیه کننده فیلم مستند «من ناصر حجازی هستم» گفت: روایت پرویز پرستویی و شهاب حسینی در فیلم مستند «من ناصر حجازی هستم» به کارگردانی نیما طباطبایی به پایان رسید و در حال حاضر موسیقی کار توسط کیوان هنرمند ساخته می‌شود.

مستند من ناصر حجازی هستم

وی درباره حضور پرویز پرستویی و شهاب حسینی در مستند «من ناصر حجازی هستم» توضیح داد: این دو هنرمند دو مقطع مهم از زندگی ناصر حجازی را روایت کردند به این ترتیب که شهاب حسینی راوی دوران حضور ناصر حجازی در تیم فوتبال استقلال است و پرویز پرستویی نیز دوران میان سالی این بازیکن تیم استقلال را روایت می کند.

رفیعی ادامه داد: مستند «من ناصر حجازی هستم» پنج فصل دارد و همانطور که گفتم دو فصل از این مستند را پرستویی و حسینی روایت کردند و در حال حاضر هم مشغول برنامه ریزی و دعوت از برخی دیگر از چهره های هنری و ورزشی برای حضور در این فیلم مستند هستیم.

مستند من ناصر حجازی هستم

تهیه کننده «من ناصر حجازی هستم» درباره مدت زمان فیلم گفت: مدت زمان این فیلم مستند ۹۰ تا ۱۰۰ دقیقه پیش بینی شده و محصول «هورشید فیلم» است و مصطفی علمی فرد نیز به عنوان یکی دیگر از تهیه کنندگان در کنار پروژه قرار دارد. خسرو نقیبی نگارش فیلمنامه، مهدی مهری نیا تدوین و مهدی اکبریان پور صداگذاری را به عهده داشتند.

مستند من ناصر حجازی هستم

رفیعی درباره قطعه‌ای که با صدای مرتضی پاشایی در این مستند شنیده می شود، عنوان کرد: در ابتدا قرار بر این بود که رضا یزدانی و مرتضی پاشایی به عنوان دو خواننده در ساخت مستند «من ناصر حجازی هستم» حضور داشته باشند که متاسفانه پاشایی درگذشت اما به دلیل علاقه خانواده ناصر حجازی به این خواننده جوان قرار شد ترانه «تو رفتی» را که پاشایی با همه احساس و علاقه برای ناصر حجازی خوانده در این مستند استفاده کنیم.

مستند من ناصر حجازی هستم

وی در پایان صحبت های خود بیان کرد: رضا یزدانی هم ترانه «اسطوره» را خوانده که در تیراژ پایانی شنیده خواهد شد. ترانه «اسطوره» توصیف زندگی ناصر حجازی است و ترانه «تو رفتی» مبین دلتنگی از نبود این اسطوره فوتبال ایران. (خبرگزاری مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها