در نشست صمیمانه رئیس رسانه ملی با داود میرباقری

پیش‌ تولید سریال «سلمان فارسی» آغاز شد

«بهروز خوش رزم» تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی «سلمان فارسی» که قرار است به کارگردانی سیدداوود میرباقری ساخته شود، انصراف داد.
کد خبر: ۷۹۷۳۴۵
تهیه‌کننده سریال «سلمان فارسی» انصراف داد
«بهروز خوش رزم» گفت: دیگر تهیه کننده مجموعه تلویزیونی «سلمان فارسی» نیستم و از تهیه‌کنندگی این سریال انصراف داده‌ام.

وی درباره دلایل انصراف خود از تهیه‌کنندگی این سریال فاخر و الف ویژه توضیح داد: حدود 2 سال و نیم است که منتظرم تا آقای میرباقری کار تولید و پیش تولید را آغاز کنند اما خبری نیست. این زمان خیلی طولانی شد و من ترجیح دادم دیگر در کنار این پروژه نباشم.

خوش‌رزم تصریح کرد: سریال «سلمان فارسی» پروژه عظیمی است و کار سنگینی محسوب می‌شود، شرایط تولید هم قطعا طولانی خواهد بود، با توجه به چنین شرایطی نمی‌توانستم بیشتر از این تحمل کنم و امیدوارم آقای میرباقری در کنار تهیه‌کننده جدید در تولید این سریال موفق باشند.

پیش از این اعلام شده بود میرباقری مشغول نگارش فیلمنامه است و قرار است این مرحله تا انتهای سال 93 به پایان برسد.

قصه سریال «سلمان فارسی» از زمان تولد تا وفات سلمان فارسی را شامل می شود.

در این سریال به زندگی این صحابی بزرگ پیامبر و به ویژه مقطع مشرف شدن او به دین اسلام و همراهی وی با پیامبر پرداخته می شود.

حوزه حرکت سلمان به لحاظ جغرافیایی بسیار گسترده است و به لوکیشن‌های بسیاری نیاز دارد. او ابتدا از ایران باستان خود را به اروپا می‌رساند و درباره آیین مسیحیت تحقیق می‌کند که از فلسطین تا ترکیه را دربرمی‌گیرد. پس از آن به حجاز می‌آید و مکه و مدینه را می‌بیند و سرانجام به ایران پس از اسلام مراجعت می‌کند.

«سلمان فارسی» در 40 قسمت 55 دقیقه ای در گروه معارف، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تولید می شود.

پیش از این معصوم زادگان مدیر سابق مرکز سیمافیلم اعلام کرده بود که این سریال با مشارکت یک استان ساخته خواهد شد و در آن مقطع زمانی شهرداری اصفهان اعلام کرده بود که حاضر است یک کارخانه قند با مساحت 90 هکتار را برای تولید این سریال در اختیار سازندگان قرار دهد. (فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها