جوابیه مدیر مسوول نشر چشمه :

چشمه تاکنون تخلفی نداشته است

عادل فردوسی‌پور در یکی دو سال گذشته با کتاب‌های فوتبالی در نمایشگاه کتاب حضور داشت و حالا امسال با ترجمه‌ای از یک کتاب روان‌شناسی. «هنر شفاف‌اندیشیدن» 335 صفحه حجم دارد و در 99 فصل تدوین شده‌ است. هر کدام از فصل‌ها به یکی از معضلات همه‌گیر در حیطه‌ زندگی فردی و اجتماعی اشخاص مربوط است و راه‌کارهایی برای برون‌رفت از آن‌.
کد خبر: ۷۹۷۳۰۵
کتاب «فردوسی پور» پرفروش ترین کتاب نشر چشمه

این کتاب یکی از پرفروش‌ترین در آثار چند سال گذشته در حوزه‌ روان‌شناسی زندگی فردی و مدیریت است. نویسنده‌ این کتاب «رولف دوبلی‌» است که با این اثر به صدر جدول پرفروش‌های آثار روان‌شناسی و مدیریت زندگی صعود کرد.

کتاب فردوسی‌پور در نمایشگاه کتاب

کتاب فردوسی‌پور در نمایشگاه کتاب

البته بد نیست بدانید ترجمه فردوسی‌پور پرفروش ترین کتاب نشر چمشه در نمایشگاه کتاب بوده. حتی مراسم جشن امضای کتاب «هنر شفاف اندیشیدن» با ترجمه فردوسی‌پور در غرفه نشر چشمه برگزار شد. هر چند که استقبال مردم از او باعث شد که عادل قول دهد دوباره به غرفه نشرچشمه برود تا برای هواداران کتابش را امضا کند.

کتاب فردوسی‌پور در نمایشگاه کتاب

کتاب فردوسی‌پور در نمایشگاه کتاب

فردوسی‌پور سال‌ها پس از تجربه ترجمه در روزنامه ابرار ورزشی، در سال ۱۳۸۸ قراردادی را برای ترجمه کتاب فوتبال در برابر دشمن که درونمایه‌ای فوتبالی-سیاسی دارد با نشر چشمه امضاء کرد. کتاب دوم فردوسی پور، «کتاب جامع فوتبال» نام دارد که دانشنامه‌ای ۴۰۰ صفحه‌ای و تمام رنگی در مورد فوتبال است. این کتاب ترجمه کتاب «The Football Book» است که برای اولین بار در سال ۲۰۰۸ در انگلستان منتشر شد. کتاب جامع فوتبال در اردیبهشت ۱۳۹۱ و در بیست و پنجمین نمایشگاه کتاب رونمایی شد. ناشر این کتاب نشر بهشت می‌باشد. (جام‌جم سیما)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها