بازی استقلال و پرسپولیس کان لم یکن است؛

پیش‌بینی فردوسی‌پور درباره دربی و گزارشگر آن

حضور فردوسی پور در نمایشگاه کتاب باعث شد تا حاضرین در این نمایشگاه به سمت غرفه نشر چشمه سرازیر شوند.
کد خبر: ۷۹۶۵۶۲
پیش‌بینی فردوسی‌پور درباره دربی و گزارشگر آن

عادل فردوسی پور در نمایشگاه بین المللی کتاب حاضر شد و در رونمایی کتاب سومش به نام "هنر شفاف اندیشیدن" شرکت کرد.

حضور فردوسی پور در نمایشگاه کتاب باعث شد تا حاضرین در این نمایشگاه به سمت غرفه نشر چشمه سرازیر شوند.

فردوسی پور که در حال امضا دادن به هواداران بی شمارش در مقابل غرفه چشمه بود، در مورد انتشار سومین کتابش اظهار داشت: «کار ترجمه و کتاب یک علاقه و اشتیاق خاص می خواهد و به همین دلیل بود که من توانستم سومین کتابم را منتشر کنم. البته به دلیل مشغله های فراوان در این راه از دو تن از دوستانم کمک گرفتم تا بتوانم کار را به موقع تحویل بدهم.»

از عادل در مورد مشغله فراوانش با توجه به برنامه ۹۰، شرکت در تمرینات تیم فوتبال و حضور در کلاس های دانشگاه پرسیدیم و از او خواستیم تا بگوید که چطور می تواند با این همه مشغله به کار ترجمه کتاب بپردازد.

فردوسی پور در این مورد گفت: «شما درست می گویید من حسابی سرم شلوغ است اما در این بین هر گاه فرصتی به دست بیاورم، حتما به کار کتاب می پردازم و جالب است که بدانید همین کتاب را هم در طول تعطیلات نوروز ترجمه کردم تا به نمایشگاه برسم.»

از مجری پرطرفدار برنامه ۹۰ در مورد دربی آخر هفته سرخابی ها پرسیدیم که در جواب گفت: «با توجه به اینکه پرسپولیس و استقلال در میانه های جدول هستند، این بازی از لحاظ امتیاز و این جور مسائل حساسیت چندانی ندارد.»

وی در این خصوص ادامه داد: «پرسپولیس که اگر بازی گسترش را ببرد با برد در دربی هم هیچی نمی شود. استقلال هم دیگر برایش فرقی ندارد چرا که سهمیه هم بعید است بگیرد. بنابراین دربی امسال کان لم یکن است.»

فردوسی پور البته تاکید کرد: «نباید یک نکته را فراموش کنیم که دربی های پایتخت همیشه حساسیت های خاص خودش را داشته است. من هم امیدوارم که بازی خوبی انجام شود تا مردم از دیدن آن لذت ببرند.»

آن طور که عادل می گفت هنوز در مورد انتخاب گزارشگر دربی تصمیم گیری نشده است: «هنوز گزارشگر دربی را انتخاب نکرده اند و به من هم در این مورد چیزی نگفته اند. اینکه من باشم یا هر کدام از دوستان دیگر فرقی نمی کند و مهم این است که مردم بتوانند بازی خوبی را تماشا کنند.» (فردا به نقل از روزنامه گل)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها