معیارهای انتخاب همسر را می شناسید؟

پخش برنامه «خونه زندگی» از رادیو سلامت

کمپین شبکه رادیویی سلامت در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به انجام آزمایش‌های پزشکی از جمله فشار خون؛ غربالگری و... مشغول است.
کد خبر: ۷۹۶۴۸۳
آزمایش‌های پزشکی غرفه رادیو سلامت در نمایشگاه کتاب
کمپین رادیو سلامت به منظور آشنایی مخاطبان با حوزه سلامت، آزمایش های غربالگری و چند آزمایش دیگر را برای مخاطبان از ۱۶ الی ۲۶ اردیبهشت ماه ساعت ۱۰ الی ۲۰ در ضلع جنوب غربی (بیرون از صحن اصلی شبستان) مصلی امام خمینی (ره) برگزار می کند.

نرجس ناظمی کارشناس پرستاری حاضر در غرفه رادیو سلامت یکی از عوامل اصلی در پیشگیری از بیماری های قلبی را چک کردن ماهانه فشارخون عنوان و بیان کرد: در بسیاری از مواقع بالا بودن فشارخون بدون علایم ظاهری است. از این رو، جهت محقق شدن شعار «پیشگیری بهتر از درمان است» باید تا جایی که می توانیم فرهنگ چک دوره ای سلامت را در جامعه گسترش دهیم و مکان های جمعی همچون نمایشگاه بین المللی کتاب تهران می تواند بهترین فضا در این راستا باشد.

بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

وی یادآور شد: آزمایش قند خون توسط دستگاه گلوکومتر، آزمایش فشارخون و همچنین اندازه گیری نسبت قد به وزن، می تواند جزو ساده ترین و ابتدایی ترین راه های کنترل سلامتی محسوب شود.

رادیو سلامت با برپایی این غرفه و آزمایش های مورد نظر در جهت نیازسنجی مخاطبان و همچنین پخش زنده اخبار نمایشگاه، ارایه گزارش های تخصصی درباره کتاب های پزشکی و علمی و مصاحبه با کارشناسان و ناشران کتاب های حوزه سلامت در بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور دارد و سعی دارد مخاطب را با این حوزه ها آشنا کند. (خبرگزاری مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها