در آخرین برنامه تلویزیونی «کاغذ رنگی»، آخرین کتابی که عزت الله انتظامی بازیگر معروف کشورمان خوانده است و دوست داشته، معرفی شد.
کد خبر: ۷۹۴۹۷۲
رمانی که عزت الله انتظامی آن را دوست دارد/ عکس

به گزارش جام‌جم سیما، در این برنامه نسخه ای از کتاب داستان «پیرمرد صدساله‌ای که از پنجره بیرون پرید و ناپدید شد» نوشته یوناس یوناسن و ترجمه فرزانه طاهری نمایش داده شد که متعلق به کتابخانه شخصی آقای بازیگر بود و او در حاشیه صفحات کتاب چیزهایی نوشته بود. از جمله در صفحه اول کتاب نوشته شده: «25 نوامبر (4 آذر) شروع مطالعه» و در صفحه آخر هم تاریخ پایان خواندن کتاب درج شده: «17 دسامبر (26 آذر) مطالعه تمام شد».

یعنی که آقای بازیگر کتاب 370 صفحه ای را در کمتر از دو هفته خوانده است. در یادداشت دیگری در همین صفحه آخر که تاریخ 27 آذر 1392 دارد، ارزیابی عزت الله انتظامی از داستان کتاب آمده است: «بسیار قشنگ و گیرا است».

گفتنی است «کاغذ رنگی» برنامه ای است که هر هفته پنج شنبه شب ها بر روی آنتن شبکه 4 می‌رود و موضوعش کتاب و کتابخوانی است. سردبیر این برنامه احسان رضایی و مجری آن مارال دوستی است. برنامه این هفته کاغذ رنگی به مناسبت روز سعدی، به این شاعر بزرگ اختصاص داشت ولی در جریانش به موضوعات و حواشی کتاب دیگری نیز پرداخته شد که یکی از آنها، معرفی رمان مورد علاقه عزت الله انتظامی بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها