وزیر بهداشت درباره سریال «در حاشیه» مدیری و ادامه تولید و پخش آن گفت که جنبه پزشکان بسیار بالاست و برای این قشر شادی مردم مهم است و به آن احترام می‌گذارند.
کد خبر: ۷۹۱۴۳۴
وزیر بهداشت: جنبه پزشکان بسیار بالا است

سیدحسن هاشمی درباره «در حاشیه» مهران مدیری که باعث دلخوری جامعه پزشکی شده است، گفت: من نتوانستم این سریال را ببینم چون شب ها دیر به منزل می رسیدم و نمی توانستم آن را دنبال کنم.

وی ادامه داد: بالاخره ما مسئولیت های مهمتری از جمله سلامت مردم داریم و این امر اجازه نمی داد که بتوانیم به راحتی اثر را ببینیم.

وزیر بهداشت که در فرصت بسیار کوتاهی پاسخگوی سوالات ما بود درباره ساخت فاز دوم این اثر که بیان شده است بعد از ماه مبارک رمضان به پخش می رسد، عنوان کرد: اگر خدا بخواهد این سریال ساخته می شود و مردم هم لذت می برند.

وی در پاسخ به اینکه اگر در فاز دوم هم قرار باشد با پزشکان شوخی شود، نظرتان چیست؟ گفت: جنبه پزشکان بسیار بالاست و در عین حال مردم هم تشخیص دقیقی دارند و بنابراین شوخی ها اهمیت زیادی ندارد. برای ما پزشکان، شادی مردم اصل است.

به گزارش مهر، سریال «در حاشیه» به کارگردانی مهران مدیری از ابتدای تولید با حاشیه های فراوانی در ساخت و پخش همراه بود از جمله نامه هایی از طرف وزیر بهداشت و رییس سازمان نظام پزشکی که خواستار توقف در تولید این سریال شده بودند. (خبرگزاری مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها