فیلم سینمایی «گهواره‌ای برای مادر» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی پناه‌برخدا رضایی امشب ساعت 20 و 30 دقیقه از شبکه سه بازپخش می‌شود.
کد خبر: ۷۹۰۲۰۷
الهام‌حمیدی با «گهواره‌ای برای مادر» در شبکه 3

به گزارش روابط عمومی شبکه سه، در این فیلم الهام حمیدی، چکامه چمن‌ماه، غزل صارمی، فرحناز منافی ظاهر و افسر اسدی بازی می‌کنند. این فیلم داستان زندگی یک بانوی طلبه به نام نرگس است که ادبیات روسی را در دانشگاه مسکو به پایان رسانده است و اینک در کسوت بانویی طلبه، درس می‌خواند و قرار است برای تدریس به دانشجویانی که تازه مسلمان شده‌اند به روسیه بازگردد و...

شبکه سه برای فردا ساعت 17 هم فیلم «جای او دیگر خالی نیست» به کارگردانی مهرداد خوشبخت و تهیه‌کنندگی محسن علی‌اکبری را در نظر گرفته است. این فیلم درباره سیماست که آخرین فرزند خود را بر اثر سرطان خون از دست می‌دهد و دچار افسردگی حاد می‌شود. با کمک دیگران و همت خود درمان می‌شود و به دنبال مقصر مرگ فرزندش می‌گردد و... شیرین بینا، حمیدرضا پگاه، شهره سلطانی، مهوش صبرکن و ایرج راد بازیگران این فیلم هستند.

فیلم سینمایی یاغی به کارگردانی تیگمانشو ژولیا روز پنجشنبه ساعت 10 و 15 دقیقه در جدول پخش شبکه سه قرار گرفته است. پان سینگ تمار که خود را یک یاغی و شورشی می‌داند، می‌پذیرد تا با خبرنگاری مصاحبه کند و به او توضیح دهد که چگونه به یاغی تبدیل شده است و...

فیلم تلویزیونی پسر ارشد من ساخته سعید اسدی هم برای روز پنجشنبه ساعت 16 در نظر گرفته شده است. این فیلم داستان پیرمردی هفتاد ساله است که تصمیم به ازدواج می‌گیرد. رضا بابک، سیروس ابراهیم‌زاده و مریم امیرجلالی در این فیلم بازی کرده‌اند.

فیلم سینمایی «مسیر برخورد» ساخته فِرِد اُلِن رِی هم پنجشنبه ساعت 19 به مخاطبان ارائه می‌شود.در این فیلم که محصول 2012 آمریکاست، بازیگرانی چون دیوید چو کاچی، تیا کرر و مگان مک لئود نقش‌آفرینی کرده‌اند.این شبکه برای ساعت 23 و 30 دقیقه پنجشنبه هم فیلم سینمایی توفان آتش ساخته آلان یواِن محصول 2013 هنگ‌کنگ را در نظر گرفته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها