مهناز افشار بازیگر سینمای ایران، بابت کیفیت پایین یکی از آثار اخیرش از مردم عذرخواهی کرد.
کد خبر: ۷۸۹۷۵۳
عذرخواهی «مهناز افشار» بابت بازی در یک سریال ضعیف

مهناز افشار در یادداشتی در اینستاگرامش نوشت:

سلام روزتون بخیر،

دوستان و عزیزان، خودم را موظف به پاسخ سئوالات شما در مورد مجموعه «عشق تعطیل نیست» میدانم ، اگر تا الان صبر کردم بدلیل این بود که ببینم تصمیم عوامل ، گروه تهیه و کارگردانی چه خواهد بود برای پاسخ درست به شما که پاسخ دقیقی تا الان ندیدم ....
کار با بازیگران بسیار حرفه ای و عوامل خوب شروع شد و قرار بود مجموعه خوب و زیبایی شود!!! و من به عنوان اولین تجربه در شبکه خانگی قرارداد زمان همکاری ام از مهرماه تا اسفند ماه و حدود ٢٥ قسمت کار بود و زمان شروع خواستم انصراف بدهم هم بدلیل شروع بارداری که برایم مهمتر از سریال بود و هم نگرانی بابت کیفیت کار ، که گروه تولید خواستند که بمانم. بعد از شروع کار ، متاسفانه ٥ قسمت بیشتر نگرفتند و کار در تاریخ اواسط دی تعطیل شد به چند دلیل ! نداشتن قصه، تصمیم عوامل تولید و کارگردانی برای دیدن نتیجه این چند قسمت و کم شدن هزینه ها و شاید هم نگرانی بیشتر از من برای دوران بارداری .


پیشنهاد من به پروژه این بود که میتوانید بعد از تعطیلات هم کار کنیم و بصورت واقعی بارداری را وارد قصه بکنیم، ( حتی اگر برای من سخت باشد ) ، کاری که در همه فیلمها و سریالهای غیر إیرانی انجام میشود و فرصت خوب برای بازیگر برای بازی واقعی این دوران و فرصت متفاوت برای قصه خواهد شد، که متاسفانه قبل رسیدن به همه این موارد کار تعطیل شد .
به عنوان یکی از عوامل هیچ کوتاهی از بازیگران در پروژه ندیدم جز نگرانی بابت ساخت، قصه ، دکور ، تصویر ، صدا و نور ..... کار زمانی کار خوبی می‌شود که همه دلسوز باشند .
در اینجا به همه عوامل خسته نباشید می‌گویم به بازیگران محترم و بخصوص عوامل تدارکات که بسیار دلسوزانه زحمت کشیدند. و تصویر برداران محترم ، گروه گریم و همه دوستان در پشت دوربین و گروه کارگردانی و تهیه تولید .

من به عنوان یکی از عوامل، بعد تعطیل شدن در تاریخ اواسط دی ، حاضر به همکاری برای ادامه و تمدید زمان هم بودم اما افسوس که بیش از هر چیزی خود سازندگان باید دلسوزتَر می‌بودند .... عذر خواهی من را بابت وقفه در پخش و ضعف در ساخت و مشکلات دیگر بپذیرید . تجربه ای شد برای همه عوامل عشق «تعطیل نیست». (کافه سینما)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها