نشست صمیمانه رئیس رسانه ملی و برخی از عوامل سینما

سرافراز: از پخش تیزر فیلم‌های سینمایی حمایت می‌کنیم

سرداراشتری در دیدار با رئیس سازمان صدا و سیما

رسانه ملی پل ارتباطی ناجا با مردم است

رئیس رسانه ملی در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی بر همکاری بیشتر صداوسیما و نیروی انتظامی تاکید کرد.
کد خبر: ۷۸۸۵۸۹
رسانه ملی پل ارتباطی ناجا با مردم است

دکتر محمد سرافراز پس از جلسه با سردار حسین اشتری و تعداد ی از معاونان نیروی انتظامی در گفت و گو با خبرگزاری صداوسیما گفت: نیروی انتظامی با بسیاری از شئون مردم در صحنه جامعه ارتباط دارد و مردم توقع دارند معضلات اجتماعی از طریق این نیرو حل شود. وی افزود: صداوسیما باید کمک کند و به مردم آموزش دهد که چطور از جرایم جلوگیری شود یا اگر جرمی اتفاق افتاد، راه‌حل برای آن پیدا شود.سرافراز گفت: هرچه همکاری صداوسیما با نیروی انتظامی در بخش‌های آموزش و آگاهی‌بخشی به مردم بیشتر باشد...

به موضوع پیشگیری از جرایم کمک می‌شود. رئیس رسانه ملی افزود: ان‌شاءالله با افزایش این همکاری، شاخص‌های منفی که در صحنه جامعه ما هست،‌ کم شود. فرمانده نیروی انتظامی نیز در این دیدار گفت: رسانه ملی پل ارتباطی ناجا و مردم است و به دلیل اهمیت موضوعات و ماموریت‌های نیروی انتظامی، تعامل با صداوسیما می‌تواند اقدامات پیشگیرانه ما را تقویت کند.

http://pririb.ir/sitepics/newspics/2220799541.jpg

سردار اشتری افزود: هرقدر که ما این تعامل و همکاری را بیشتر کنیم، می‌توانیم از جرایمی که در جامعه رخ می‌دهد، پیشگیری کنیم.

در این دیدار که جمعی از معاونان سازمان صدا و سیما و فرماندهان نیروی انتظامی حضور داشتند، سردار اشتری با بیان این که ارتباط بسیار خوبی بین صداوسیما و نیروی انتظامی وجود دارد، ابراز امیدواری کرد: با برنامه‌های جدیدی که در نیروی انتظامی در دست اقدام است و با استفاده از ظرفیت صداوسیما بتوانیم ارتباط با مردم را بیشتر کنیم. (جام‌جم سیما)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها