«علی‌اصغر میرحسینی» در خصوص تغییرات مجموعه «در حاشیه» گفت: در ابتدا قرار بود سه فاز پشت سر هم ساخته شود و این شخصیت‌ها در طول قصه تغییراتی کنند و پیر شوند و فاز سه آن به آسایشگاه سالمندان بپردازد.
کد خبر: ۷۸۶۹۸۶
مدیر شبکه سه: «در حاشیه» از ابتدا قرار بود به آسایشگاه سالمندان برود
"علی اصغر میر حسینی" مدیر شبکه سه سیما درباره سریال «در حاشیه» گفت: این سریال به کارگردانی مهران مدیری از ابتدا در سه فاز و در 90 قسمت طراحی شده بود، فاز اول به همین شکلی است که به روی آنتن رفته اما فاز دو و سه با تغییر موضوعات و تغییر پخش از شبکه 5 به سه هنوز طراحی نشده است.
وی افزود: با توجه به صحبت‌هایی که با تیم نویسندگان داشتیم فاز اول در سی قسمت خواهد بود و بعد در یک فرصت دو ماه مراحل پیش تولید فاز دو و سه انجام خواهد شد که این دو فاز بعد از ماه مبارک رمضان پشت سر هم پخش خواهد شد.
مدیر شبکه سه در خصوص تغییرات، اظهار داشت: در ابتدا قرار بود سه فاز پشت سر هم ساخته شود و این شخصیت‌ها در طول قصه تغییراتی کنند و پیر شوند و فاز سه آن به آسایشگاه سالمندان بپردازد اما اکنون با طراحی بهتر فاز دو و سه پیوسته پخش خواهد شد و از فاز دو وارد آسایشگاه سالمندان می‌شویم.
"میر حسینی" بیان کرد: از مردم و همراهی و همدلی‌شان تشکر می‌کنیم و از پزشکان که با سعه‌ی صدر و انتقاد‌هایشان به ما کمک‌های زیادی کردند نیز متشکریم و در ادامه در حاشیه با جذابیت بیشتری همراه خواهد بود. (باشگاه خبرنگاران)
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها