مسابقه «آقای گزارشگر» این روزها در مرحله پایانی قرار دارد و فینال آن جمعه - 21 فروردین‌ ماه - با حضور داورانی چون عادل فردوسی‌پور، امیر حاج‌رضایی و دکتر حمیدرضا صدر به کار خود پایان می‌دهد.
کد خبر: ۷۸۵۸۴۵
فینال «آقای گزارشگر» با حضور فردوسی‌پور

محمد کاشانی، تهیه‌کننده سری جدید مسابقه «آقای گزارشگر» با اشاره به سری اول «آقای گزارشگر» که سال گذشته به روی آنتن رفت، گفت: سری اول «آقای گزارشگر» توسط آقای محمدی ساخته شد که بسیار باارزش بود و در واقع اولین نسخه ایرانی این مسابقه سری اول «آقای گزارشگر» بود که کمی هم سخت‌تر بود.

او در پاسخ به این پرسش که آیا سری دوم آقای گزارشگر نسبت به سری اول تغییراتی داشته است؟ گفت: امسال تغییراتی در این مسابقه ایجاد کرده و بار آموزشی برنامه را بیشتر کردیم. همچنین در خود برنامه گزارشگران قدیمی نکته‌های آموزشی را به شرکت‌کنندگان یادآور می‌شدند.

او با اشاره به پخش 11 قسمت از مسابقه «آقای گزارشگر» که به شکل مقدماتی برگزار شد، گفت: از میان 33 نفر، 9 نفر که بیشترین رأی را آورده بودند به مرحله یک سوم نهایی راه یافتند که فینال آن نیز جمعه، 21 فروردین‌ ماه برگزار خواهد شد.

کاشانی در بخش پایانی گفت‌وگوی خود از برگزاری مسابقه «آقای گزارشگر» در رشته‌های مختلف کشتی، والیبال و بسکتبال خبر داد و گفت: در حال حاضر در حال برنامه‌ریزی برای زیرساخت مسابقات بعدی هستیم و امیدواریم در طول سال، سری جدید مسابقه «آقای گزارشگر» را داشته باشیم.

«آقای گزارشگر» با اجرای محمدرضا احمدی و امیرحسین میثاق در ایام عید به روی آنتن رفت. «آقای گزارشگر» هر شب ساعت 22 و 30 دقیقه از شبکه سه سیما به روی آنتن می‌رود. (ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها