پیش تولید این پروژه به کارگردانی منوچهر هادی مدتی است که آغاز شده و به تازگی رضا عطاران برای ایفای نقش اصلی آن قرارداد بسته است.
کد خبر: ۷۸۵۲۱۰
رضا عطاران در برزیل کشتارگاه زد

«من سالوادورنیستم» داستان یک ایرانی در برزیل است که کارش ذبح اسلامی برای رستوران هاست. او توسط دختری برزیلی با شخصی به نام سالوادور اشتباه گرفته می شود و این آغاز ماجراست. فیلمنامه این فیلم را رضا مقصودی نوشته که نگارش فیلمنامه هایی چون «لیلی با من است» و «اخلاقتو خوب کن» را در کارنامه اش دارد. یکتا ناصر نیز یکی از نقش های اصلی فیلم را بازی می کند.

طبق برنامه ریزی انجام شده فیلمبرداری «من سالوادورنیستم» آخر بهمن در برزیل آغاز می شود. گروه اول تولید تا هفته آینده عازم برزیل می شوند تا مقدمات کار را در این کشور فراهم کنند. عطاران این روزها مشغول بازی در فیلم «گینس» است و بلافاصه بعد از پایان فیلمبرداری این فیلم به پروژه «من سالوادورنیستم» می پیوندد.

رضا عطاران در برزیل کشتارگاه زد

تهیه کنندگی این فیلم را امیر پروین حسینی و منصور سهراب پور به طور مشترک بر عهده دارند. این فیلم یک بازیگر زن برزیلی دارد که انتخاب شده است. منوچهر هادی پیش از این قصد داشت فیلم «ادواج سعید و لیلا» را بسازد که ظاهرا ساخت آن به سال آینده موکول شده است. ابراهیم غفوری «من سالوادورنیستم» را فیلمبرداری خواهد کرد.

این فیلمنامه را در مقطعی قرار بود مسعود اطیابی یا محمدحسین لطیفی کارگردانی کند. (ریتم زندگی)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها