در حاشیه و کلاه قرمزی دوم و سوم شدند

«فوق سری» پربیننده‌ترین سریال نوروز 94

«در حاشیه» بازگوکننده درد دل مردم است

قدردانی نمایندگان مجلس از برنامه های نوروزی رسانه ملی

چند تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با قدردانی از برنامه های نوروزی رسانه ملی، از تقسیم بندی این برنامه ها در دو بخش مناسبتی و شاد ابراز رضایت کردند .
کد خبر: ۷۸۴۹۴۵
قدردانی نمایندگان مجلس از برنامه های نوروزی رسانه ملی

این نمایندگان تقسیم بندی برنامه های رادیو و تلویزیون را در دو بخش "مناسبتی" در ایام فاطمیه و "شاد و مفرح " در نیمه دوم تعطیلات نوروز هوشمندانه و قابل تقدیر خواندند .

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی گفت: صداوسیما در ایام نوروز همه مخاطبان خود را راضی نگه‌داشت .

عزت‌الله یوسفیان ملا با تشکر از ریاست سازمان صداوسیما و همه همکاران رسانه ملی گفت: صداوسیما با توجه به کاهش اعتبارات و بودجه کم موفق شده است در ایام نوروز ویژه برنامه‌های بسیار خوبی را روی آنتن ببرد . نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه خود و خانواده‌اش در ایام نوروز بیشتر سریال‌ها و ویژه برنامه‌های نوروزی را نگاه کرده‌اند گفت: مجموعه موفق "در حاشیه" مهران مدیری از سریال‌های بسیار خوب و در واقع بازگوکننده درد دل مردم است و بخوبی توانسته معضلات و مشکلات بهداشتی و درمانی جامعه ما را با زبان طنز مطرح کند .

http://pririb.ir/sitepics/newspics/19012478301.jpg

صفر نعیمی زر ، نماینده مردم مرزنشین آستارا در مجلس شورای اسلامی هم ویژه برنامه‌های نوروزی امسال صداوسیما را بسیار خوب توصیف کرد و گفت‌: ویژه برنامه‌های نوروزی رسانه ملی اعم از سریال‌ها، فیلم‌های سینمایی،گزارش‌ها مستند ها و برنامه‌های ورزشی بسیار عالی بود و در واقع رسانه ملی نمره قبولی گرفت.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: مجموعه تلویزیونی در حاشیه از مجموعه‌های موفق سازمان صداوسیما در ایام نوروز امسال بود که مردم از این سریال رضایت داشتند.

عبدالرضا مصری، نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با قدردانی از رئیس و کارکنان صداوسیما به خاطر تولید و پخش برنامه‌های نوروزی در سال 94 ، گفت: انصافاً ویژه برنامه‌های رسانه ملی در نوروز امسال بسیار خوب و مثبت بود بطوریکه همه از برنامه‌های نوروزی رضایت داشتند . وی با بیان این مطلب که برنامه‌های نوروزی به ویژه سریال‌های شبکه‌های 1، 2 و 3 سیما در ایام نوروز بسیار خوب ، شاد و باطراوت بوده گفت: مردم سریال‌های رسانه ملی را با علاقه نگاه می‌کنند .

وی مجموعه «درحاشیه» را نیز از مجموعه های تلویزیونی موفق در تلویزیون دانست و گفت : این مجموعه جایگاه خوبی در بین مردم پیدا کرده است .

بهروز نعمتی نماینده مردم اسدآباد همدان در مجلس شورای اسلامی هم ضمن تقدیر و تشکر از مدیران و دست‌اندرکاران صداوسیما در تولید و ارائه ویژه برنامه‌های نوروزی گفت: رسانه ملی در نوروز 94، کارهای ارزشمندی را به مخاطبان ارائه کرد. وی با اعلام این مطلب که رسانه ملی توانسته در چند روز اول ایام نوروز که مصادف با ایام فاطمیه بود برنامه‌هایی بهارانه را با حال و هوای آن ایام پخش کند افزود: صداوسیما پس از ایام فاطمیه نیز برنامه‌های شاد و پرطراوتی را برای مردم پخش کرد که بنظرم بسیار موفق عمل کرده است .

سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب که در ایام نوروز بیشتر برنامه‌های سیما را تماشا کرده است به مجموعه تلویزیونی در حاشیه مهران مدیری اشاره و این مجموعه را یک سریال موفق قلمداد کرد و گفت : این سریال که با یک گروه باتجربه و موفق روی آنتن رفت ، یکی از آثار بسیار خوب تلویزیون ارزیابی می شود .نعمتی از مجموعه‌های تلویزیونی کلاه قرمزی و فوق سری هم ابراز رضایت کرد . (جام‌جم سیما)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها