مهناز افشار همانند دیگر بازیگران کشورمان در پی انتشار متن نهایی تفاهم نامه هسته ای با انتشار عکسی از وزیر امور خارجه کشورمان شادمانی‌اش را ابراز کرد.
کد خبر: ۷۸۳۶۶۶
ستایش «مهناز افشار» از دکتر «ظریف»/ عکس

در متن اینستاگرامی «مهناز افشار» آمده است:

سلام
حتی برای آنان که نمیخواهند زحمات شما را ببینند و خوشحالی ماها را تعبیر دلخواه خودشان می‌کنند ، با احترام به آنها
اقای ظریف شما بار دگر نام ایران را سربلند کردید و دست مریزاد خسته نباشید.
پی نوشت : لطفا اختلاف سلیقه ، باور ، نگاه و هر تفاوتی که داریم را لحظه ای گوشه ذهنمان نگه داریم و امیدوار باشیم که ذره ای خوشی و امید برگرده و نام کشورمان دوباره سربلند باشه ... این نه سیاست است نه چپ نه راست . این وطن دوستی است . ممنون»
(جام‌جم سیما)
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
مردم ایران
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۷
۰
۰
اتفاقا شوهر مهناز افشار حسابی تو دوره تحریم ها بار خودشو بسته.ماشین بنز میلیاردی رو تو 37سالگی بدون ارث پدری انداخته زیر پاش و ثروتش از منصب دولتی دوره ... الان رنگ عوض كرده
نفرین پیر زنانه
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۷
۰
۰
توافقی در حد عالی هم نیست كه به خاطرش شلوغ كاری كنند و جشن و پایكوبی راه بیندازند گرچه در صورت توافق و یا عدم توافق این تیم مذاكره كننده هسته ای مورد احترام و حمایت تمام ایرانی ها هستندچرا كه تمام تلاششون رو كردند امریكاست دیگه داره زور میگه خیلی هم زور میگه نمیشه كاریش كرد . من از این توافق فقط به خاطر یه چیز خوشحال هستم اون هم اینكه دست یك عده ای سودجو حرام خور از خرید فروش و دلار و استفاده لازم از خبرهای مربوط به تحریم ایران در جهت خالی كردن جیب مردم و ضربه زدن به اقتصاد كوتاه شد امیدوارم اون پولهایی كه از خرید و فروش دلار و دلالیهای مربوط به تحریم ایران نصیبشون شده كفتشون بشه . امیداوارم آه اون افرادی به خاطر گران شدن دارو به خاطر خرید و فروش كاذب دلار این افراد رو بگیره . امیدوارم مردم ما دقیقا بفهمند كه ضربه زدن به اقتصاد و گرون كردن كالاها و مسكن به خاطر به جیب زدن پول بیشتر از دزدی كردن و از دیوار خونه مردم بالا رفتن هم حرومتر هست .
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها