«در حاشیه» بازگوکننده درد دل مردم است

قدردانی نمایندگان مجلس از برنامه های نوروزی رسانه ملی

یک فیلمنامه‌نویس، حضور مجریان در برنامه‌های تحویل سال تلویزیون را پخته‌تر از گذشته دانست و ویژه‌برنامه‌های تحویل سال در شبکه‌های سه و یک را پیشگام در جذب مخاطب نسبت به سایر شبکه‌های تلویزیون ارزیابی کرد.
کد خبر: ۷۸۲۶۸۶
کدام برنامه تحویل سال جذاب‌تر بود؟

سعید جلالی - نویسنده سریال‌هایی چون «آوای باران»، «دردسرهای عظیم» و «آخرین سلطان» ویژه برنامه شبکه سه را به لحاظ جذابیت در انتخاب مهمان پیشگام‌تر از سایر شبکه‌های تلویزیونی عنوان کرد و در عین حال گفت: ویژه برنامه تحویل سال شبکه یک نیز که با حضور علی ضیا و پژمان جمشیدی اجرا شد، جذاب بود و فکر می‌کنم دو شبکه یک و سه نسبت به سایر شبکه‌ها بهتر عمل کردند.

این نویسنده درباره اجرای احسان علیخانی هم گفت: احسان علیخانی نسبت به سال گذشته پخته‌تر آمد.

او در ادامه گفت: این مجری سال گذشته خیلی به چشم نیامد، ولی امسال حداقل در یکی دو مورد در بخش انتخاب مهمان از جمله حضور کی‌روش، محسن تنابنده و همچنین حضور خانواده مرتضی پاشایی در برنامه موفق عمل کرد.

وی سپس درباره‌ی اجرای علی ضیا و پژمان جمشیدی در ویژه برنامه تحویل سال «اینجا آینده» نیز گفت: بخش‌هایی از ویژه برنامه تحویل سال شبکه یک به دلیل ارتباطی که بین علی ضیا و پژمان جمشیدی ایجاد شده بود، بامزه بود. این برنامه همچنین به جهت اینکه کمی خودمانی بود جذاب شده بود و در مقایسه با سایر شبکه‌ها از جمله شبکه دو و پنج که فضایی دور از لحظات سال تحویل داشتند، خودمانی‌تر و جذاب‌تر بود.

او البته عنوان کرد: شاید سیاست تلویزیون این بوده است که برنامه تحویل سال در دو شبکه، کمی اجتماعی‌تر باشد و برنامه‌های شبکه‌های دیگر رسمی‌تر پخش شوند.

این فیلمنامه‌نویس در بخش دیگری از گفت‌وگوی خود، کلیپ‌های پخش‌شده از برنامه‌ی سال تحویل «بهار نارنج» با اجرای احسان علیخانی را متفاوت‌تر از سایر برنامه‌ها عنوان کرد و گفت: شبکه سه به لحاظ تنوع آیتم، بهتر از شبکه یک بود. به ویژه کلیپ مربوط به فضای مجازی که هم جنبه طنز داشت و هم به معضل جامعه پرداخته بود.

سعید جلالی در پایان ضمن گفتن خسته نباشید به سازندگان برنامه‌های تحویل سال، عنوان کرد: داشتن آنتن زنده آن هم در ساعات بالا کار بسیار سختی است و من به همه سازندگان برنامه‌های تحویل سال خسته نباشید می‌گویم.

او یادآور شد که در نقد این برنامه‌ها انصاف هم باید رعایت شود.

به گزارش ایسنا، شبکه‌های مختلف تلویزیونی در لحظه تحویل سال، برنامه‌های مختلفی از جمله «اینجا آینده»، «بهار در خانه»، «بهار نارنج»، «دستت را می‌بوسم»، «فرش بهشت» و «هفت سلام» را پخش کردند. (ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
زیبا
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۴
۰
۰
احسان علیخانی بهار نارنج .
سیامك
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۴
۰
۰
آنچه عیان است چه حاجت به بیان است .بهار نارنج
....
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۸
۰
۰
زیلا صادقی ، هیچ وقت از اجراش خوشم نمیومد ،خصوصا با نامه ای كه بعد فوت پاشایی نوشته بود خودشو خراب كرد.برنامه كامران نجف زاده خوب بود.برنامه علی خانی هم افتضاح بود ایشون بدجور ی جو گیر شده بودند.برنامه علی خانی كلا چه ماه عسل چه این یكی بیشتر به درد افرادی میخوره كه بخوان چند ساعتی الكی خوش باشن وبخندن .محتوانداره.سطح سواد علی خانی اصلا قابل قیاس با علی ضیا نیست .اینكه گفتید یكی با یك نام بیش از 30 تا كامنت گذاشته باوركنید خیلی خندیدم .یعنی اینطوری میخوان بگن این اقا میلیونها طرفدار داره؟؟
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها