در پیام نوروزی رئیس سازمان صدا و سیما مطرح شد؛

رسانه ملی در سال 94؛ روشنگر و حقیقت جو

دکتر محمد سرافراز رئیس سازمان صدا و سیما در پیام نوروزی خود خطاب به کارکنان این رسانه نوید سالی پرتحرک و پویا را برای رسانه ملی داد .
کد خبر: ۷۸۲۳۸۵
رسانه ملی در سال 94؛  روشنگر و حقیقت جو

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی دکتر سرافراز در این پیام با تبریک سال جدید به همکاران خود در این رسانه فراگیر و سراسری، سال آینده را آغاز دوره‌ای سرشار از نشاط برای تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدّظله‌العالی) دانسته است .

وی در این پیام همچنین محور های اصلی فعالیت سازمان صدا و سیما را در دوره پیش روی این رسانه ، ترسیم کرده است .

متن این پیام به شرح زیر است :

به نام خدا . اکنون که انوار طلیعه بهار با شمیم شکوفایی طبیعت متجلی می‌شود، دست های نیایشمان را به شکرانه نعمات بی دریغش به سوی آسمان بلند می‌کنیم و با آرزوی اخذ شفاعت از بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا‌(سلام الله علیها) با هم می‌خوانیم:

یا مقّلب القلوب و الابصار

یا مدبر اللیل و النّهار

یا محّول الحول و الاحوال

حوّل حالنا الی احسن الحال

نوروز 1394، آغاز فصلی نو در رسانه ملی است؛ دوره‌ای سرشار از نشاط و پویایی با هدف دستیابی به افق متعالی ترسیم شده از سوی مقام معظم رهبری(مدّظله‌العالی) برای سازمان صداوسیما که به‌عنوان رسانه‌ای حقیقت‌جو و روشنگر، مقتدرانه در آوردگاه رسانه‌ای جهان می‌درخشد.

«هدایت و مدیریت فرهنگ و افکار عمومی جامعه»، «گسترش دین، اخلاق، امید و آگاهی»، «ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی»، «پشتیبانی رسانه‌ای همه جانبه و مبتکرانه در امر بسیج عمومی» و «کمک به مدیریت‌های اجرایی درجهت تامین اهداف و اجرای سیاست‌های کلان نظام در عرصه‌های ملّی و بین‌المللی» محورهای اصلی فعالیت رسانه‌ملّی در سال 94 را تشکیل می‌دهند و همه ما با همدلی و همیاری بیش از پیش برای تحقق این اهداف تلاش خواهیم کرد .

ان شاء الله با توجه به تحولات عرصه رسانه، سال جدید سالی سرشار از موفقیت برای همه مدیران و کارکنان خدوم رسانه ملی خواهد بود .

نوروز 1394 را به همه شما همکاران عزیزم در سازمان صدا وسیما تبریک می‌گویم و سلامت و سعادت شما و خانواده محترمتان را از پروردگار متعال آرزومندم.

محمد سرافراز - رئیس سازمان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها