امیدواریم رضایت پزشکان و پرستاران جلب شود

توصیه‌ تهیه‌کننده‌ سریال «در حاشیه» به بینندگان

حمیدرضا مهدوی گفت: اصلاحات اساسی و کلی انجام شد و سریال «در حاشیه» ما را به اهداف مد نظرمان نزدیکتر کرد و توصیه می‌کنیم کمی صبر و تحمل به خرج دهیم و قصه را از قاب جادویی تلویزیون ببینیم.
کد خبر: ۷۸۱۲۹۲
توصیه‌ تهیه‌کننده‌ سریال «در حاشیه» به بینندگان
حمیدرضا مهدوی تهیه کننده تلویزیون در خصوص سریال در حاشیه گفت: همان طور که می‌دانید بخشهایی از تولید سریال " در حاشیه انجام شده بود که ما بر صلاح دید معاون سیما و مدیری شبکه 3 قرار شد یکسری تغییراتی در متن و اجرای آن صورت بگیرد که با اعمال این تغییرات کار مجددا از 29 بهمن ماه سال جاری کلید خورد.

وی در ادامه افزود: دلیل اصلاحات کلی و اساسی معاونت سازمان، شبهه خدشه وارد کردن به قشر پزشکان و پرستاران بود و امیدواریم رضایت این گروه را جلب کنیم.

تهیه کننده سریال "تکیه بر باد" اظهار داشت: این اصلاحات کمک زیادی به ما کرد تا ضمن عمل به خواسته‌ سازمان به اهداف مد نظر خود نیز نزدیک‌تر شویم، چون به زمان پخش نزدیک هستیم توصیه می‌کنیم کمی صبر و تحمل به خرج دهیم و قصه را از قاب جادویی تلویزیون ببینیم.

وی ادامه داد: معمولا مهران مدیری وقتی با گروهش دو هم جمع می‌شوند اتفاق خوبی می‌افتد امیدوارم سریال "در حاشیه" نیز مورد قبول واقع شود و بتواند گل لبخند را بر لب ایرانیان عزیز بنشاند.

سریال "در حاشیه" از ششم فروردین 94 به روی انتن شبکه 3 سیما خواهد رفت جواد رضویان سیامک انصاری مهران مدیری سحر ذکریا محمدرضا هدایتی ساعد هدایتی مهران غفوریان و عارف لرستانی از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال ایفای نقش می‌کنند. (باشگاه خبرنگاران)
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها