انتصابات جدید در صداوسیما

چرخ اقتصاد در رسانه ملی شتاب گرفت

محمود عاطفی با حکم رئیس رسانه ملی و رئیس سازمان بسیج مستضعفین به سمت ریاست مرکز بسیج صداوسیما منصوب شد .
کد خبر: ۷۸۰۴۹۷
انتصاب رئیس جدید مرکز بسیج صداوسیما

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی با انتصاب مسئول جدید بسیج صداوسیما و ابلاغ مأموریت های خاص رسانه ای ، دور جدید فعالیت های بسیجیان رسانه ملی رقم خورد .
به دنبال انتصاب علی‌اصغر جعفری به سمت معاون سرمایه انسانی سازمان؛ محمود عاطفی ریاست مرکز بسیج رسانه ملی را عهده دار شد .

وی پیش‌ از این نیز از سال 1376 ، بیش از یک دهه مسئول مرکز بسیج سازمان صدا و سیما بود .

گسترش کمی و کیفی بسیج سازمان و ایفای نقش مؤثر بسیج در عرصه مأموریت‌های رسانه ملی به‌خصوص حوزه برنامه‌سازی در این دوره صورت گرفت. در سالهای مسئولیت عاطفی در مرکز بسیج سازمان با سازمان‌دهی تیم‌های برنامه سازی و تولید فنی ، بسیجیان رسانه ملی، حضور گسترده‌ای در پوشش اخبار بحران‌های منطقه ازجمله عراق ، افغانستان و جنگ33 روزه لبنان داشته­‌اند .

http://pririb.ir/sitepics/newspics/7737579262.jpg

ارسال 24 کامیون کمکهای اهدایی کارکنان سازمان به مردم زلزله‌زده بم و احداث یک باب مدرسه به نام شهدای رسانه ملی در منطقه از جمله فعالیت‌های ماندگار بسیج سازمان در آن دوران بوده است .

تدوین و اجرای برنامه‌های حفظ و انسجام کارکنان بسیجی و برنامه‌ریزی برای میزبانی 5 شهید گمنام عملیات بدر در مسجد بلال، بخشی از عمده فعالیت‌های فرهنگی و اثرگذار دوران مسئولیت عاطفی بوده است. عاطفی پس‌ازاین دوره به‌ عنوان مدیرکل روابط عمومی سازمان و مدیرکل امور مجلس نیز در صداوسیما فعالیت داشته است .

وی از سال گذشته با حکم رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به‌عنوان رئیس سازمان سینمایی و هنرهای نمایشی دفاع مقدس منصوب و مشغول به کار است .

عاطفی تهیه‌کننده ارشد تلویزیونی و در میان هنرمندان عرصه سینما و تلویزیون چهره‌ای شناخته‌شده است .

دو تن از برادران وی شهید و نیز دو تن دیگر از جانبازان دفاع مقدس و خود وی از رزمندگان و جانباز 50 درصد است.

مراسم تکریم از خدمات دکتر جعفری و معارفه برادر بسیجی آقای محمود عاطفی رئیس جدید مرکز بسیج صداوسیما با حضور سردار نقدی، معاونان، مدیران ارشد، بسیجیان و کارکنان رسانه ملی، روز دوشنبه 25 اسفند93 در سالن شهید رضوان مرکز بسیج صداوسیما برگزار می‌شود .


از سویی دوره 4 ساله مدیریت علی‌اصغر جعفری در بسیج رسانه ملی را می‌توان یکی از دوره‌های پرافتخار بسیج صداوسیما نامید؛ در خلال سال‌های 89 تا 93، علی‌رغم نوپایی ساختار و تنگناهای مالی، با بهره‌گیری از روحیه بسیجی و مدیریت جهادی، ضمن تغییر مأموریت، اصلاح ساختار، ایجاد سازوکار لازم برای حرکت در پارادایم جدید، همپای حفظ و گسترش فعالیت‌های جاری، کاری سخت و طاقت‌فرسا بود؛ اما با توجه به روحیه انقلابی مجموعه مدیران، فرماندهان، کارکنان ستادی و اعضای بسیج، آنچه به ثمر نشست فراتر از پیش‌بینی‌ها و طراحی‌های اولیه بود .

ارتقاء و تثبیت سازمان کار، ساختار اداری، جذب، سازمان‌دهی اعضاء قبلی و رشد 60 درصدی جذب، ورود تخصصی به حوزه‌های تولیدی اعم از رادیویی، تلویزیونی، سایبری، موسیقی و سرود، راه‌اندازی قرارگاه‌های رسانه‌ای راهیان نور، مقابله با تهدیدات نرم، رزمی عملیاتی، راه‌اندازی المپیاد ورزشی، کتابخانه و آرشیو تخصصی، ایجاد مدیریت‌های جدید فرهنگی، اردویی، ورزشی، مقاومت مردمی و آموزش نظامی (عملیات)، اطلاعات و برنامه‌ریزی، بازرسی و ارزشیابی، گردان‌های تخصصی سایبری، تولیدات رادیویی و مقابله با تهدید نرم، بخشی از این توفیقات است.

بسیج صداوسیما امروزه با برخورداری از 16 هزار نفر عضو، 1000 سرحلقه آموزشی و برنامه‌ریزی و شکل‌گیری حلقه‌های صالحین و از بعد تولید برنامه: 30 سریال (الف) در دست تولید، 23 تله‌فیلم، دو مجموعه بلند انیمیشن به‌عنوان بلندترین انیمیشن جمهوری اسلامی ایران، 9 مستند بین‌المللی، 34 مستند داخلی، 50 قطعه موسیقی و کلیپ و بیش از 1000 برنامه نمایشی رادیویی در قالب سازمان دوم رسانه‌ای گام‌های مثبت و مؤثری را برداشته است .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها