امیر بختیاری از بازیگران تئاتر و رادیو و جانباز دفاع مقدس صبح امروز (23 اسفند ماه) به علت فشار خون بالا درگذشت.
کد خبر: ۷۸۰۳۴۷
درگذشت یک بازیگر جانباز

صدرالدین شجره - کارگردان و بازیگر نمایش‌های رادیویی - با تایید خبر بالا گفت: آقای بختیاری عصر جمعه (22 اسفند ماه) به علت فشار خون بالا حالش بد شد و با آمدن اورژانس به بیمارستان لقمان منتقل شد و کارهای اولیه وی انجام شد، اما متاسفانه صبح امروز (23 اسفند ماه)، ساعت 10 و 30 دقیقه دار فانی را وداع گفت.

وی سپس گفت: آقای بختیاری حدودا 50 سال سن داشتند و تا جایی که من در جریان بودم اصلا دچار بیماری خاصی نبود و خیلی سرحال و سالم بود، فقط فکر می‌کنم دچار فشار خون بود و دارو مصرف می‌کرد.

این کارگردان رادیویی ضمن اظهار تاسف برای درگذشت امیر بختیاری بیان کرد: آقای بختیاری بازیگر خوبی بود. وی از افراد شفاف رادیو بود که همیشه بی‌کینه و بی‌غرض کار می‌کرد. او طی چند سالی هم که در جنگ حضور داشت دچار آسیب‌های روحی شده بود و شرایط ایجاد کار برایش سخت شده بود.

شجره گفت:‌ امیر بختیاری بیشتر در رادیو کار بازیگری انجام می‌داد ولی این اواخر کارگردانی نمایش‌های رادیو را هم برعهده می‌گرفت. از جمله کارهای تئاتری او می‌توان به نمایش «الموت» کاری از مجید جعفری در سال 59 اشاره کرد. همچنین وی سال گذشته در یکی از کارهای تئاتری دکتر صادقی در خانه هنرمندان اجرا داشت. بختیاری در کارهای رادیویی چون حکایت‌های رادیویی و تعداد زیادی از نمایش‌های رادیویی به عنوان بازیگر حضور داشت.

شجره در پایان درباره مراسم خاکسپاری امیر بختیاری - بازیگر رادیو و تئاتر - اعلام کرد: فعلا هیچ چیز مشخص نیست و فکر نمی‌کنم مراسم خاکسپاری در قطعه هنرمندان برای فردا هماهنگ شود؛ چراکه این کار نیاز به گذراندن کارهای اداری دارد. (ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها